Telmores nye kort.... Opfølgning...
Fra : Henrik Andersen

Dato : 17-10-03 13:20

Jeg lovede forleden at vende tilbage ang. hastisheden på telmores nye 32 Kb
kort....

Sammenlignet med et Mobilix (Ja det er ikke helt nyt mere)
vurderer jeg at det ca går 4 til 5 gange stærkere at eks bladre gennem
telefonbogen...

Sammenlignet med telmores egne alm. kort vurderer jeg at det går ca
1.5 - 2 gange så hurtigt....

Mvh Henrik, Silkeborg

Fra : BorreBoy

Dato : 24-10-03 11:58

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> telefonbogen...
>
> Sammenlignet med telmores egne alm. kort vurderer jeg at det går ca

Orange (Mobilix) har haft 32kb kort de sidste 18 måneder

Fra : Henrik Andersen

Dato : 24-10-03 12:58

> Orange (Mobilix) har haft 32kb kort de sidste 18 måneder

Ok, mit kort er vel 3 år snart :-.))

P.S. Har lige fået Telmores 64Kb kort, bliver sjovt at se hvad der kan ligge
på,
og hvilke apps. der er på som lovet af Frank Rasmussen....

Mvh Henrik

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 24-10-03 16:02

> [...]
ligge
> på,
> og hvilke apps. der er på som lovet af Frank Rasmussen....

Jeg tror du må opfriske min hukommelse, jeg mener ikke jeg har lovet der lå
noget på, men at der kom noget. Det er noget af en forskel !

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S

Fra : Henrik Andersen

Dato : 27-10-03 10:01

> [...]
>
> Jeg tror du må opfriske min hukommelse, jeg mener ikke jeg har lovet der

> noget på, men at der kom noget. Det er noget af en forskel !

Hej Frank

Du skrev onsdag 15/10-2003 klokken 19 36 i denne gruppe i samme tråd som
denne at :
Vi tester i øjeblikket 64Kb kort, hvor vi foruden lidt kommende
applikationer,
også har plads til ca. 150-200 SMS. Alle kunder der har købt et 32K kort,
vil blive opgraderet uden beregning (Hvis kortene godkendes af TDC).

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S
Jeg forstod det på den måde at de kunne være apps. i stil med Sonofons
E.go/Gizmo,
eller Oranges A La Carte etc.
Og de ligger på kortet når man modtager det, men det er jo ikke ensbetydende
med at de ligger på 64 Kb kortene fra Telmore fra start, faktisk er det fedt
at man
SELV bestemmer om man vil have apps på ELLER om man hellere vil ha plads på
kortet til flere tlfnumre og sms'r

P.S. Det nøjagtige antal tlfnumre/poster der kan ligge på et 64 Kb kort er
250....
Og det præcise antal sms'r er 255, det ER danmarks rekord.....

P.S. Takker for en super service til Telmore.....

Mvh Henrik