Taletidskort
Fra : Maria

Dato : 17-10-03 07:22

Er der nogen her som kan hjælpe mig?

Jeg her taletidskort hos TDC, hvor jeg betaler flg.:
Samtalepris pr. min. - indland = 2,95 kr.
Sms beskeder pr. stk. = 0,75 kr.

Jeg ved der er mange steder jeg kan få det billigere, MEN så skal man tanke
op via nettet eller mobilen.

Kan os som ikke har visa, dankort osv. ikke købe noget som er billigere end
TDC? Som ikke skal "tankes op" via nettet eller mobilen?

Fra : Jan Vinterhøj

Dato : 17-10-03 07:25

Du kan vælge Telmore, og få automatisk optankning, hævet via dit
pengeinstitut.

--

Med venlig hilsen.
Jan. www.vinterhoj.dk
newsrw6bzhq6v45exk@news.tele.dk...

Fra : Henning Lund

Dato : 17-10-03 08:04

Jan Vinterhøj skrev:
> Du kan vælge Telmore, og få automatisk optankning, hævet via dit
> pengeinstitut.

Hvaba? Foregår det ikke via dankortet?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 17-10-03 08:05

Maria skrev:

> Kan os som ikke har visa, dankort osv. ikke købe noget som er
> billigere end TDC? Som ikke skal "tankes op" via nettet eller mobilen?

Har du et eller andet homebankingsystem?

Fra : Maria

Dato : 17-10-03 08:23

Fri, 17 Oct 2003 09:04:55 +0200, Henning Lund <falsk_adresse@frikadelle.dk>
skrev:

> Har du et eller andet homebankingsystem?

Nej det har jeg heller ikke.

Fra : Henning Lund

Dato : 17-10-03 09:04

Maria skrev:

> Nej det har jeg heller ikke.

Pokkers så tror jeg ikke det kan lade sig gøre, du kunne have valgt CBB
hvis du havde haft et.

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-03 10:01

> [...]
> Er der nogen her som kan hjælpe mig?
>
> Jeg her taletidskort hos TDC, hvor jeg betaler flg.:
> Samtalepris pr. min. - indland = 2,95 kr.

Dyrt

Hvad med Mixit regning på www.mixet.dk

Fra : Maria

Dato : 17-10-03 10:11

Fri, 17 Oct 2003 11:01:28 +0200, CS <askmeforanaddress> skrev:

> "Maria" <sletmaria@sletfjong.dk> skrev i en meddelelse
> newsrw6bzhq6v45exk@news.tele.dk...

> Dyrt

Ja meget dyrt.

> end
>
> Hvad med Mixit regning på www.mixet.dk

Det skal være taletid, da datteren bruger ca. 100,-om ugen pt. Det synes
jeg er for meget. Derfor ville jeg have skiftet til noget billegere.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 17-10-03 10:36

"Maria" <sletmaria@sletfjong.dk> skrev i en meddelelse
newsrw6js1m9v45exk@news.tele.dk

> Det skal være taletid, da datteren bruger ca. 100,-om ugen pt.
> Det synes jeg er for meget. Derfor ville jeg have skiftet til
> noget billegere.

Hvad med at benytte saldokontrol , så kan din datter snakke for eks.
150,- og så er der lukket resten af måneden. Bare se hvor meget din
datter ryster på fingerene for at se hvornår hun ikke kan bruge mobilen
mere

Alle teleselskaber har saldokontrol. Ved Telmore koster det 25,- pr.
månede.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Zulu

Dato : 17-10-03 10:37

> [...]
>
> Det skal være taletid, da datteren bruger ca. 100,-om ugen pt. Det synes
> jeg er for meget. Derfor ville jeg have skiftet til noget billegere.

Hvis det er SMS'er det meste er Telia Xpress med gratis SMS måske et bud...

Zulu

Fra : Henning Lund

Dato : 17-10-03 10:43

Maria skrev:

> Det skal være taletid, da datteren bruger ca. 100,-om ugen pt. Det
> synes jeg er for meget. Derfor ville jeg have skiftet til noget
> billegere.

Man kan få max forbrug på mixit, så jeg tror nok det kunne være en
løsning, så lærer hun nok at spare på minutterne/smsérne.

Fra : Hans Paulin

Dato : 17-10-03 10:32

Maria wrote:
> [...]
>
> Kan os som ikke har visa, dankort osv. ikke købe noget som er
> billigere end TDC? Som ikke skal "tankes op" via nettet eller mobilen?

....jeg anskaffede faktisk et Dankort bare for at få Telmore (fik du dén,
Frank LOL )

....det kostede mig kun billedet...

....vælg "automatisk optankning" hos Telmore og smid dankortet væk
bagefter - eller deponer dét hos din bank...

....havde osse TDC før - med op til 5 kr. pr. minut...
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-03 10:32

> [...]
end
> TDC? Som ikke skal "tankes op" via nettet eller mobilen?

Hos Telekæden kan du købe en CBB startpakke!
Herefter kan du tanke den op i alle Telekædens butikker, pris:

pr minut: 0,99 kr.
pr SMS: 0,19 kr.

Helmut Lotti

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 17-10-03 10:46

:
[...]
: --
: Using M2, Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

Få netbank eller lign. hos din bank og benyt dig af eDankort. Gå derefter
ind på www.telmore.dk og tilmeldt dig

Eller gå ind på www.mixit.dk og få landets dyreste "billige" minutter. Men
der kan du få tilsendt regning.

/Benjamin