Sony-Ericsson P800 med USB problemer
Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 15-10-03 17:03

Jeg har i ca. et halvt års tid haft min P800 sat til min computer via den
USB base, der følger med som standard og har ikke haft nogle problemer med
at sync'e eller installerer programmer via Windows.

Men nu vil den pludselig ikke mere... Den (Windows) kan ikke finde
telefonen - som normalt poppede op, når jeg satte P800'eren i basen.
Så prøvede jeg at geninstallerer hele P800 pakken med uden held. Derefter
slettede jeg driverne til basen og genstartede Win, men hver gang den
siger, at den finder "Unknown USB Device" og jeg prøver at fortælle hvor
driverne ligger, siger den at der ikke findes nogle matchende drivere til
hardwaren. OG det er lige meget hvilken en af de 2 drivere, der ligger på
SE's hjemmeside jeg prøver med.

Jeg har prøvet at fjerne basen fra USB porten, og der er den, der melder
sig som ukendt enhed.

Nu har jeg skrevet til SE uden at få svar, så nu prøver jeg her: Er der
nogen, der kan komme med en løsning???

Lars Bo Wassini
http://www.wassini.dk