Pauseskærm..3510i
Fra : Allig8or

Dato : 15-10-03 16:55

Nu har Jeg siddet og "fumlet" med min 3510i,i en halv time,hvordan f.....
sætter man pauseskærmen i gang.....
har hentet en anden,som Jeg gerne ville se i aktion...
har sat tiden ned til 00.05,men når de er gået, kommer uret på.....
Hilfe.......help........hjælp......

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : Nismo

Dato : 15-10-03 19:13

Man kan ikke få uret væk på en 3510I.

Nismo

Fra : Allig8or

Dato : 16-10-03 08:13

"Nismo" <nissansunny@ofir.dk> skrev
> Man kan ikke få uret væk på en 3510I.
>
> Nismo
Øhh..............Tak for svar,men hvad skal man så bruge pauseskærmen
til....?

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-10-03 08:35

> Øhh..............Tak for svar,men hvad skal man så bruge pauseskærmen
> til....?

Pauseskærmen ER uret - du kan så bestemme om du vil bruge den eller ej.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Allig8or

Dato : 16-10-03 12:49

"Andreas M. Hansen" skrev i

> Pauseskærmen ER uret - du kan så bestemme om du vil bruge den eller ej.
>
> mvh
>
> Andreas M. Hansen
OK,Tak for det,så behøves Jeg, ikke ar bruge mere tid på det....