Simple ringetoner til Nokia??
Fra : Søren Nellemann

Dato : 15-10-03 07:09

Jeg har forgæves set på nettet efter simple ringetoner til Nokia (7250i) da
jeg ikke er interesseret i diverse pop/disco/rock-numre.

Jeg søger en ganske alm. tone, hvor man kan høre det er en telefon der
ringer. Allerhøjest en speciel tone hvor det lyder som en gammel sort
telefon.

Ja, beklager jeg er lidt gammeldags hvad det angår!

Søren

--
www.sorennellemann.dk

Fra : baak

Dato : 15-10-03 22:07

Søren Nellemann skrev i meddelelsen ...
> [...]
>
>Jeg søger en ganske alm. tone, hvor man kan høre det er en telefon der
>ringer. Allerhøjest en speciel tone hvor det lyder som en gammel sort

Hej Søren, ja jeg har samme problem som dig. Jeg vil også hellere have en
ringetone istedet for et stykke musik, når tlf-en ringer! Men svært at
finde. Har dog på http://www.msn.dk s mobilsektion fundet et par stykker.
Hvis det lykkes dig at finde et sted med alm. ringetoner, må du meget gerne
poste det her.

MVH Lise

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-10-03 15:54

Hej

"baak" <baakudenspam@mail.tele.dk> wrote:

> [...]

Prøv at kigge her: http://www.schiessler.com/s55.html

Der findes du en del 'almindelige' dingeling toner.

PS: tag dig ikke af at der står s55 i linket, der er toner til en masse
andet !.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : baak

Dato : 16-10-03 19:59

>Prøv at kigge her: http://www.schiessler.com/s55.html
>
>Der findes du en del 'almindelige' dingeling toner.

Et godt link! Men jeg spørger dumt: hvordan dælen får man dem ned på
telefonen?

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 17-10-03 16:17

Hej

>Et godt link! Men jeg spørger dumt: hvordan dælen får man dem ned på
>telefonen?

Downloader dem til din PC på vanlig vis, - Aktiverer IR porten på
telefonen, holder/lægger den så den kan "se" IR porten på computeren,
forbindelse oprettes automatisk, og et prg. popper op og spørger hvilken
fil du vil overføre til telefonen.

Det kan antagelig også klares med et kabel, det har jeg ikke prøvet.
Og der skal antagelig også været install. noget tilhørende software på
computeren, for mit vedkommende Siemens datasuite.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"