tips & tricks siden!
Fra : Jimmi

Dato : 15-10-03 00:35

Hej alle NG-brugere

Så har jeg afsluttet min opdatering af min "tips & tricks" side.
Her har du mulighed for at læse/forstå mange ting omhandlende
mobiltelefoner.

Dettte er ikke en reklame for siden men derimod en gratis ydelse som jeg
tror man NG-brugere måske kunne bruge til noget.

Hvis der er tilføjelser eller rettelser er i velkommen til at henvende jer.

http://www.tronik.dk/html/tips.html

mvh.
Jimmi - tronik.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-10-03 01:30

Jimmi skrev:

>Dettte er ikke en reklame for siden

Det er da lige hvad det er...

>men derimod en gratis ydelse

Siden er da kommerciel, der er flere "bestil her"-links. Det er dog
mere eller mindre underordnet, det er i de forkerte grupper du har
postet dit indlæg.

Gruppen news:dk.opslag.internet havde været det rigtige valg... Læs
evt. http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.opslag.internet

FUT: dk.admin.netikette

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
Ny på usenet? Smut forbi www.usenet.dk og news:dk.velkommen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-10-03 09:29

"Jimmi" <tronikfjerndette@mail.dk> skrev....

> Dettte er ikke en reklame for siden men derimod en gratis ydelse
> som jeg tror man NG-brugere måske kunne bruge til noget.

Hvis det ikke er en rekvalme, gider du så godt lige fjerne de links
der er til din online butik? Også gerne diverse status på lagervarer?

Indtil da vil jeg opfatte det som slet skjult kommerciel reklame fra
din side, med hvad det indebærer hvis du fortsætter.

--
Kent Oldhøj

Fra : Søren Christensen

Dato : 15-10-03 15:03

"Kent Oldhøj" <news@oldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Indtil da vil jeg opfatte det som slet skjult kommerciel reklame fra
> din side, med hvad det indebærer hvis du fortsætter.

whiner!

Fra : Kasper

Dato : 17-10-03 14:16

> Indtil da vil jeg opfatte det som slet skjult kommerciel reklame fra
> din side, med hvad det indebærer hvis du fortsætter.

Ja det er lidt reklame for en side, men hvad vil du gøre?

Mvh

Kasper

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 20-10-03 09:05

"Kasper" <news@kasperc.dk> skrev....

http://www.usenet.dk/info/netikettebrud.html

--
Kent Oldhøj

Fra : Fischer

Dato : 20-10-03 09:31

> Hvis der er tilføjelser eller rettelser er i velkommen til at henvende
jer.
> http://www.tronik.dk/html/tips.html

En masse af "Nokia"-koderne er blot alm. netværkskoder som virker på alle
telefoner.

*Fischer