Html på Nokia 3300 mfl?
Fra : Martin Larsen

Dato : 14-10-03 20:45

Hej alle

Jeg har for nylig fået en Nokia 3300 og har i den forbindelse
eksperimenteret lidt med dens wap-browser. I dag kom jeg så til at
indtaste en alm. Html-URL, altså ikke wap, og det viste sig at telefonen
kunne vise siden korrekt - bortset fra at siden er for bred og jeg
tilsyneladende ikke KAN scrolle sidelæns.

Prøv at indtaste følgende URL i wap-broweren (adressen på tekstversionen
af DR's tekst-tv):

http://www.dr.dk/cgi-bin/fttx1.exe/100

Kan din telefon vise siden? Min kan ihvertfald. Måske en "hidden feature"?

Hilsen
Martin

To reply please remove the "spamfree"
part of the email address