Hvordan er SMS på Nokia 5100 ??
Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 14-10-03 15:45

Har kig på en 5100, men hvordan er det at skrifle SMS'er på den ??

Så på en demo i Elgiganten, men den var ikke rar at skrive på,
men den har jo også været i mange hænder.

Kigger også på en 3510i, men jeg synes at de er gået tilbage til
de gamle gummiknapper.
Så kan jeg bedre lide knapperne på 3310 og 3410.

NÅ, men det var det der SMS'en på 5100 jeg kom fra

hamselv herfra

Fra : TT

Dato : 14-10-03 18:20

> [...]
>
> NÅ, men det var det der SMS'en på 5100 jeg kom fra
>

>Den er ganske udemærket at skrive smsér på. Dog er knapperne af gummi og
kan virke lidt hårde at trykke ned. Men det vender man sig hurtigt til.

TT

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 14-10-03 19:00

"TT" <tt@tt.pl> skrev i en meddelelse
>Den er ganske udemærket at skrive smsér på. Dog er knapperne af gummi og
> kan virke lidt hårde at trykke ned. Men det vender man sig hurtigt til.
>
> TT

Jamen så kan jeg vel godt investere i sådan en swend.

hamselv herfra

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 16-10-03 11:14

"Tonny Eskesen (DKMC)"
<fhj654k@brammmmingnet.SLET-DETTE-OG-TO-MM-I-BRAMMINGNETdk> skrev i en
meddelelse news:bmh250$t3a$1@news.net.uni-c.dk...
: Har kig på en 5100, men hvordan er det at skrifle SMS'er på den ??
:
[...]

Havde selv lidt "bøvl" med at vænne mig til at skrive SMS på 5100'eren ...
men det er en tilvænningssag! Desuden er der en nice genvej til at komme ind
og skrive sms vha. venstrepilen.

/ Benjamin