Hva' kan I anbefale mig?
Fra : Dan

Dato : 14-10-03 12:56

Hejsa,

Jeg er på udkig efter en ny mobil-telefon, og jeg har følgende 3 krav til
den:

- Indbygget Bluetooth
- Tripelband
- Indbygget kamera

Jeg er ellers ligeglad med, hvad den ellers har/kan af spil, grafik,
display, ringtoner, og alt andet gøjl!

Da Bluetooth og tripelband vel nærmest er det samme for alle modeller, der
indholder disse to ting, må det vel stå og falde med kvaliteten af kameraet,
eller?

Så, hvilken telefon med Bluetooth og Tripelband på markedet har det bedste
kamera?

TIA,
Dan

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-10-03 16:38

Hej

"Dan" <No_Sp@m.Net> wrote:

>- Indbygget Bluetooth
>- Tripelband
>- Indbygget kamera

Måske en Sony-Ericsson T610

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Dan

Dato : 14-10-03 16:46

Det var også den jeg ligesom havde kig på
Jeg var bare interesseret i om der var nogen med endnu bedre kamera....

Tak
Dan

Fra : Søren Christensen

Dato : 14-10-03 18:14

"Dan" <No_Sp@m.Net> skrev i en meddelelse
> Det var også den jeg ligesom havde kig på
> Jeg var bare interesseret i om der var nogen med endnu bedre kamera....
>
> Tak
> Dan

Det er noget af det bedste på markedet lige nu...

Venligst

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 16-10-03 16:00

> Måske en Sony-Ericsson T610

En Nokia 3650 kan tage billeder i 640*480, det mener jeg ikke t610 kan.
Derudover kan 3650 tage videoklip med lyd, og der er meget mere plads at
gemme billeder på (MMC kort).
Jeg ved dog ikke om den er tripleband, ligesom nogle brokker jeg over Nokias
bluetooth implementering.
Mvh
Anders O

Fra : John

Dato : 16-10-03 16:54

"[8260]Anders Olesen" <a_k_olesen@varmpost.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> gemme billeder på (MMC kort).
> Jeg ved dog ikke om den er tripleband, ligesom nogle brokker jeg over

Tja, med mindre man konstant har en rygsæk med sig eller et par ordentlige
hip-hop bukser på, er den telefon da vist ikke særlig aktuel.

Den er efter min menig alt for stor til at rende rundt med, og til
udskrifter er billederne stadig uanvendelige.

Mvh

John

Fra : Dan

Dato : 16-10-03 17:03

Tja, det er vel smag og behag - jeg tilhører typen, der mener at
mobiltelefoner mindre end en den gode gamle N2110 er alt for små!
Jeg kan nu engang godt lige at mikrofonen er ud for min mund, når
højtaleren er ud for mit øre!

Så, jeg tror faktsik at jeg hopper fra T610 til N3650 (som også er TriBand

Tak for inputtet
Dan

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 16-10-03 20:54

"Dan" <No_Sp@m.Net> wrote in message
> [...]
> højtaleren er ud for mit øre!
>
> Så, jeg tror faktsik at jeg hopper fra T610 til N3650 (som også er

For lige at uddybe lidt, så kan du jo vælge mellem 3650 og 3660, som er
identiske bortset fra at 3660 har et mere normalt tastaturlayout. Derudover
er 6600 lige om hjørnet (et par uger), den minder meget om 3650 men er lidt
mindre og har flere relativt væsentlige opdateringer internt.
Mvh
Anders O