Farver på en SE T 610???
Fra : Henrik Andersen

Dato : 13-10-03 12:14

Jeg har kigget efter hvilke farver man kan købe SE T610 i, men uden held....

Er der en med et link??

Allerhelst så jeg den i HELT sort, men det har de jo nok ikke lavet....

Mvh Henrik

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 13-10-03 13:23

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:5Ovib.6591$jf4.385934@news000.worldonline.dk
> Jeg har kigget efter hvilke farver man kan købe SE T610 i, men
> uden held....
>
> Er der en med et link??

http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?page=start
Produkter- T610 - Design (alu, blå rød)

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Kenneth K.

Dato : 13-10-03 14:53

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:5Ovib.6591$jf4.385934@news000.worldonline.dk

> http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?page=start
> Produkter- T610 - Design (alu, blå rød)

Det er bare en skam at det næsten kun er "alu" som kan fåes. Jeg har selv
lige købt en T610 og snakkede i den forbindlese med en forhandler. Han
fortalte at den blå udgave sælges kun af TDC og med abonnement til. Ikke
optimalt hvis man vil have den blå. Jeg ville selv have haft den røde, men
ak, den sælges slet ikke i DK (nogle som kan bekræfte dette?). Jeg købte den
så i "alu" og er egentlig meget positivt overrasket og finishen. Det er svj
kan se/mærke rigtig alu, ikke dårligt.

Mvh,
Kenneth

Fra : Henrik Andersen

Dato : 13-10-03 15:02

> Det er bare en skam at det næsten kun er "alu" som kan fåes. Jeg har selv
> lige købt en T610 og snakkede i den forbindlese med en forhandler. Han
> fortalte at den blå udgave sælges kun af TDC og med abonnement til.

Det er IKKE rigtigt, jeg så den blå version hos Merlin med Sonofon abb...
Ikke

> optimalt hvis man vil have den blå. Jeg ville selv have haft den røde, men
> ak, den sælges slet ikke i DK (nogle som kan bekræfte dette?).

Næe, men jeg er også int. i en rød version hvis den ellers ser godt ud