Hvad fejler min 8210 ?
Fra : JH

Dato : 13-10-03 08:29

Er der nogen som kan fortælle mig hvad min 8210 fejler ?

Displayet blive utydligt når jeg vælger en "liste". F.eks. navnelisten eller
listen over de forskellige spil.
Så er det kun det midterste af skærmen som man svagt kan se. Toppen og
bunden er helt væk.
Ved normalt skærmbillede er der ikke noget at se.

Først troede jeg at det skyltes en dårlig connectormåtte til skærmen, men
jeg kan ikke provokere noget hverken frem eller væk ved at trykke på
displayet. Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er det gradvist blevet værre
og værre.

Nogen som har et bud ?

JH

Fra : Sindre Valle

Dato : 13-10-03 14:40

"JH" <dur@ikke.dk> skrev i melding
> [...]
> jeg kan ikke provokere noget hverken frem eller væk ved at trykke på
> displayet. Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er det gradvist blevet værre

Det virker som en typisk fuktskade. Eventuellt kan det være kontaktputen som
ligger mellom display og printkortet som er dårlig. Denne pute koster ikke
mange kronene. Et verksted vil raskt kunne fastslå hva som er problemet.

Håper dere forstår meg selv om jeg skriver på norsk

--
- S i n d r e -
Don't worry about bitin' off more'n you can chew. Your mouth is