Mobiltelefoner skadelig?
Fra : +/- M. Larsen // Yng~

Dato : 13-10-03 06:33

Hej Alle

Så lige DR1 i morges, og der var noget ned at en rapport fra Holland har
vist at mobiltelefoni er meget skadeligt for helbredet? Er der nogle særlige
modeller altså telefonmodeller, man skal holde sig fra, som er særligt
skadelige?

-Mick

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 13-10-03 10:32

"+/- M. Larsen // Yngling" <luderso@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3f8a38f9$0$9773$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
> [...]
> helbredet? Er der nogle særlige modeller altså telefonmodeller,
> man skal holde sig fra, som er særligt skadelige?

http://it.tv2.dk/nyheder/nyheder.php?leverandor=1

søg efter "Svenske lokalpolitikere vil stoppe 3G" og
"Tyskere vil teste 3G-stråling"

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : F. Hansen

Dato : 13-10-03 22:08

> [...]
særlige
> modeller altså telefonmodeller, man skal holde sig fra, som er særligt

Ja jeg kender en som blev dræbt da han kørte og talte i telefon,
det var en nokia 3310 så hold dig fra den

Ja et lille smil skader vel ikke.
Finn