Nokia 3310, kan ikke lade på nyt batt.
Fra : Lau C Petersen

Dato : 12-10-03 14:28

Hey gruppe.

Satte nyt batt i en 3310, den startede med at lave, efter lidt tid,
sgade telefonen stopper ladning. Troede det var et sw problem, så den
blev opdateret. Men det hjælp intet. Det gamle bat var det org. og det
nye var li-ion.

Havd sker der?

-Lau

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 12-10-03 16:14

"Lau C Petersen" <lau@gadefejer.dk> wrote in message
> [...]
> sgade telefonen stopper ladning. Troede det var et sw problem, så den
> blev opdateret. Men det hjælp intet. Det gamle bat var det org. og det

Hvis det nye batt er *helt* fladt kan telefonen ikke finde ud af at lade på
det.
Prøv evt. at lad den op "manuelt" via en extern PSU bare en times tid så der
er lidt strøm på.
En af mine venner har været ude for noget lignende og der ladede han blot
lidt strøm på hvorefter telefonen selv kunne tage over.

/Dennis