Dancall 6ooo info og manual søges
Fra : JBH

Dato : 12-10-03 10:17

Hej.

Jeg har fået en Dancall 6000 telefon foræret. Med et nyt batteri og en
efterlodning er den så god som ny. Desværre har den forrige ejer smidt
manual'en væk (og den findes ikke længere på Bosch's side) Hvad værre er, at
vedkommende har låst ejerinfo med en 4 cifret kode.

1 hvor finder jeg en manual.

2 hvordan får jeg "knækket" den 4 cifret kode som tilsyneladende både kan
bestå at tal og bogstaver.

(jeg kunne sælfølgelig ringe til den person/det nummer som telefonsvareren
henviser til i telefonens egen telefonsvarer. Nummerlisten er heller ikke
slettet.. meen ...)

mvh
JBH