Hvor lang tid tager overf
Fra : Henning Lund

Dato : 11-10-03 21:39

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 11-10-03 22:06

Henning Lund skrev:

Det var en smutter.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-10-03 13:08

Henning Lund skrev:

>Det var en smutter.

Du kan slette dine egne indlæg...

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- nu også Siemens MC60 og C60 (samt M55, C55 og S55)

Fra : Henning Lund

Dato : 12-10-03 13:20

Lasse Hedegaard skrev:

> Du kan slette dine egne indlæg...

Ja og det hjælper ligesom ikke, er de først fange af div newsservere gør
det ingen gavn.

Fra : Doktoren

Dato : 12-10-03 15:02

> Ja og det hjælper ligesom ikke, er de først fange af div newsservere
gør
> det ingen gavn.
De bliver fjernet fra newsserveren.... Det er kun personer, som har
hentet nye post mens det var aktivt der kan se det :)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-10-03 19:55

Henning Lund skrev:

>Ja og det hjælper ligesom ikke,

Jo.

>er de først fange af div newsservere gør det ingen gavn.

Jo, de fleste newsservere sletter indlæggene, når man laver en
"cancel". Indtil indlægget slettes, så kan folk selvfølgelig hente
det.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Johnny

Dato : 12-10-03 20:17

Lasse Hedegaard wrote:

> Jo, de fleste newsservere sletter indlæggene, når man laver en
> "cancel". Indtil indlægget slettes, så kan folk selvfølgelig hente
> det.

Hvordan gør man lige det? Altså rent teknisk (sender man bare et nyt
indlæg eller hva'???). Jeg har Cybercity som udbyder...

--
Mvh. Johnny
Telefoner:S/E T310, Siemens S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers

Fra : Hans Paulin

Dato : 12-10-03 21:04

Johnny wrote:

> Hvordan gør man lige det? Altså rent teknisk (sender man bare et nyt
> indlæg eller hva'???). Jeg har Cybercity som udbyder...

....i "Outlook Ekspress" vælger du "Meddelelse" og derefter "Slet
meddelelse" - så blir der sendt en besked om at indlægget skal
slettes...
Hans

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-10-03 21:18

Johnny skrev:

>Hvordan gør man lige det?

Det kommer an på hvilken newsklient du bruger, det står sikkert i
manualen.

>Altså rent teknisk (sender man bare et nyt
>indlæg eller hva'???).

Ja - man laver et cancel-indlæg, som gør at newsserveren sletter det
oprindelige indlæg.

>Jeg har Cybercity som udbyder...

Det har ingen betydning (der er dog enkelte udbydere, der ikke
accepterer cancels).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Henning Lund

Dato : 13-10-03 05:01

Lasse Hedegaard skrev:

> Jo, de fleste newsservere sletter indlæggene, når man laver en
> "cancel". Indtil indlægget slettes, så kan folk selvfølgelig hente
> det.

Det passer altså ikke det du skriver, jeg har brugt usenet adskillige år
og har prøvet at slette det flere gange, det lykkedes ikke altid.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-10-03 11:24

Henning Lund skrev:

>Det passer altså ikke det du skriver,

Jo (læs: de fleste newsservere)

>jeg har brugt usenet adskillige år
>og har prøvet at slette det flere gange, det lykkedes ikke altid.

Enkelte udbydere har af en eller anden grund (hvilken vides ikke) sat
deres newsserver op til IKKE at acceptere cancels, læs evt.
gkdjov8ma7791ce4th8jl9l9pj6hi9jj7i@news.tele.dk

FUT: dk.edb.internet.software.mail+news

Venligst,
Lasse Hedegaard