/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
T68i, Sonofon og MMS
Fra : Ukendt


Dato : 11-10-03 16:01

Hej,

Jeg har for nylig købt en T68i, og vil gerne have den til at fungere med
MMS. For at sætte den op til det har jeg "bestilt" opsætningen herfra:
http://62.243.245.105/number_first/pages/enter_mobile_number.jsp, og har
derefter modtaget en wap profil ved navn "sonofon MMS", og en data account,
også ved navn "sonofon MMS".

Alt burde så vidt jeg kan forstå så virke nu, men det gør det så ikke. Hver
gang jeg prøver at foretage mig noget med MMS får jeg at vide at "GPRS
parameters are unsuported".

Jeg har talt med Sonofons kundeservice, og de sagde at jeg skulle sende en
SMS til 1221, hvori der skulle stå "MMS start", derefter skulle jeg så bare
følge de vejledninger jeg modtog, hvorefter MMS ville blive aktiveret efter
maks. 24 timer. Det virkede bare ikke :-/

Jeg har prøvet at rode lidt med det, og jeg kan godt få min telefon til at
modtage MMS, hvis jeg sætter "sonfon MMS" wap profilen til at connecte via
GPRS-2-GO i stedet, men jeg frygter at jeg kommer til at betale for
datatrafikken, hvis jeg fortsætter med denne setting...

Er dernogen af jer derude, der har det til at virke, og kan give nogen
inputs til hvordan jeg får det til at spille?

På forhånd tak.

Mvh.

Crilles

--
Email: Fjern valutaen fra følgende adresse:
Email: Remove the currency from the following adress:

crilles@dollarstiscali.dk




 
 
Johnny (11-10-2003)
Kommentar
Fra : Johnny


Dato : 11-10-03 17:53

Crilles Bak Rasmussen wrote:

> Jeg har talt med Sonofons kundeservice, og de sagde at jeg skulle sende en
> SMS til 1221, hvori der skulle stå "MMS start", derefter skulle jeg så bare
> følge de vejledninger jeg modtog, hvorefter MMS ville blive aktiveret efter
> maks. 24 timer. Det virkede bare ikke :-/

Du skal sende en sms til nr. 1221 med teksten: MMS E

Du skal derefter vente i 24-48 timer, genstarte telefonen og se om det
virker. Gør det ikke det, så skal du ringe og bede om at snakke med
SONOFONs datateam. Ring til kundeservice og forklar, at du nu flere
gange har prøvet at tilmelde dig MMS, og at det stadigvæk ikke virker.
Forklar problemet i detaljer og understreg at du HAR modtaget
indstillingerne flere gange, og at det stadigvæk ikke virker. De kan
derefter omstille dig til datateamet, som kan checke om systemet er sat
rigtigt op til din telefon. Ring 72127212

Jeg har haft samme problem med min T310. Det var simpelthen, fordi jeg
ikke var blevet registreret rigtigt i SONOFONs MMS computer. Det tog 10
minutter og så virkede det.

--
Mvh. Johnny
Telefoner:S/E T310, Siemens S55/M50
Teleselskab: Sonofon

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers


Ukendt (12-10-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 12-10-03 15:52

Tak for svaret, der var desværre ikke bonus, så jeg vil forsøge mig med
deres support.

Hilsen Crilles

--
Email: Fjern valutaen fra følgende adresse:
Email: Remove the currency from the following adress:

crilles@dollarstiscali.dk


"Johnny" <johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> wrote in message
news:bm9cig$30h7$1@news.cybercity.dk...
> Crilles Bak Rasmussen wrote:
>
> > Jeg har talt med Sonofons kundeservice, og de sagde at jeg skulle sende
en
> > SMS til 1221, hvori der skulle stå "MMS start", derefter skulle jeg så
bare
> > følge de vejledninger jeg modtog, hvorefter MMS ville blive aktiveret
efter
> > maks. 24 timer. Det virkede bare ikke :-/
>
> Du skal sende en sms til nr. 1221 med teksten: MMS E
>
> Du skal derefter vente i 24-48 timer, genstarte telefonen og se om det
> virker. Gør det ikke det, så skal du ringe og bede om at snakke med
> SONOFONs datateam. Ring til kundeservice og forklar, at du nu flere
> gange har prøvet at tilmelde dig MMS, og at det stadigvæk ikke virker.
> Forklar problemet i detaljer og understreg at du HAR modtaget
> indstillingerne flere gange, og at det stadigvæk ikke virker. De kan
> derefter omstille dig til datateamet, som kan checke om systemet er sat
> rigtigt op til din telefon. Ring 72127212
>
> Jeg har haft samme problem med min T310. Det var simpelthen, fordi jeg
> ikke var blevet registreret rigtigt i SONOFONs MMS computer. Det tog 10
> minutter og så virkede det.
>
> --
> Mvh. Johnny
> Telefoner:S/E T310, Siemens S55/M50
> Teleselskab: Sonofon
>
> Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
> wrong answers
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408872
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste