Sportcar GT (the good old one) problemer m~
Fra : BS

Dato : 31-10-03 23:54

Jeg sidder af og til og spiller Sportcar GT (the good old one). Den har lidt
problemer med "røgskyer" fra hjulspin og dækblokade. Sommetider fylder det
simpelthen alt udsyn for mig når "de andre" blokerer hjulene eller laver
hjulspin.

Det er ligesom om spillet overdriver fuldstændig med generering af disse
skyer....

Jeg har prøvet at slå alle de der "flueben" under grafikopsætning i spillet
fra.

Kortet i puteren er et Radeon 9800 Pro med de nyeste driver fra ATI

Noget man kan gøre? Udover at spille nogle nyere spil?

mvh BS

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 01-11-03 11:29

BS wrote:
> Noget man kan gøre? Udover at spille nogle nyere spil?

Jeg kan i hvert fald fortælle, at det bør du _ikke_ gøre. SCGT er noget af
det fedeste der er lavet, og jeg har med mellemrum hevet det frem igen. Når
først man får hentet nye biler og baner, er det bare et spil der holder og
holder

Mht. røgskyerne er jeg lidt blank

--
Martin K