Battle for dune
Fra : Martin Petersen

Dato : 31-10-03 22:34

Jeg ved der findes en trainer derude på nettet et eller andet der gør at man
kan bygge hurtigt, have uendeligt mange penge og mere i Emperor: Battle For
Dunde, men jeg kan ikke finde den, nogen der ved hvor den er?

- Martin Petersen

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-03 00:53

"Martin Petersen" <mpetersendk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
For
> Dunde, men jeg kan ikke finde den, nogen der ved hvor den er?

Mail away

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-11-03 09:06

"Claus P." <clausplougmann at get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Petersen" <mpetersendk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> man
> For

> Mail away

Tak skal du ha, men det var desværre ikke den rigitige trainer, den trainer
jeg tænker kan også gøre at man kan bygge hurtigt

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-03 12:25

Martin Petersen wrote:

> [...]
> kan bygge hurtigt, have uendeligt mange penge og mere i Emperor: Battle For
> Dunde, men jeg kan ikke finde den, nogen der ved hvor den er?

http://www.google.com/search?q=%22battle%20for%20dune%22%20trainer&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8

eller lidt kortere:

http://makeashorterlink.com/?M2EC32686

Mvh

Bruno

Fra : Martin Petersen

Dato : 13-11-03 19:03

http://www.google.com/search?q=%22battle%20for%20dune%22%20trainer&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8

> eller lidt kortere:
>
> http://makeashorterlink.com/?M2EC32686
Har søgt på google, men kan ikke finde den, jeg ved den eksistere, men har
bare problemer med at finde den.

- Martin Petersen