spillet HALO til pc hjælp
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 29-10-03 21:27

Hej

Har lige fundet spillet HALO til pc og installeret dette, men kan ikke komme
længere end til "opstarts" menu. Lige så snart jeg trykker "Campaign" og vil
starte et spil. dør spillet og der hoppes tilbage til Win XP (med den
sædvanlige "vil du sende en fejlmeddelse")

Har andre prøvet dette spil til pc og oplevet problemer (og måske løst dem)
vil jeg gerne høre om dette.

mvh haug

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-10-03 12:56

In news:bnper0$lb5$1@sunsite.dk,
Johnny Haugaard <hau@image.dk> carefully typed:
> [...]
> til Win XP (med den sædvanlige "vil du sende en fejlmeddelse")
>
> Har andre prøvet dette spil til pc og oplevet problemer (og måske

Du skal installere DirectX9 og en rimelig ny driver til dig grafikkort,
også selvom det ikke understøtter alt det nye DirectX9-gejl. Hvad står
der i fejlmeddelelsen?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Johnny Haugaard

Dato : 30-10-03 13:12

Hej igen,

Jeg har DX9 og den nyeste driver til mit GF ti4200, så det skulle være ok.

Fejlmeddelse, spillet lukker bare ned og springer tilbage til Win XP, her
kommer en lille box hvori der står (gathering exception data) eller noget i
den stil. Herefter kommer den sædvanlige XP fejl box (vil du sende en
fejlmeddelse til microsoft)

Det giver ikke rigtigt noget at komme videre med.

Er indstillinger til grafikkortet der skal ændres ?

mvh haug

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-10-03 19:51

In news:3fa11c1d$0$29383$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> [...]
> (vil du sende en fejlmeddelse til microsoft)
>
> Det giver ikke rigtigt noget at komme videre med.

Jeg synes der plejer at være noget man kan klikke på for at se mere
oplysninger om fejlen, kan ikke huske det, det sker så godt som aldrig
her hos mig )

> Er indstillinger til grafikkortet der skal ændres ?

Hvis du har en ny driver, så tvivler jeg på at der er nogen
indstillinger du kan sætte på en måde så Halo ikke virker. Men du kan da
prøve at sætte alt tilbage til default. Der er allerede kommet et par
patches til Halo, prøv at installere den nyeste.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : --=STONE=--©

Dato : 30-10-03 17:19

">
> Har lige fundet spillet HALO til pc og installeret dette, men kan ikke
komme

Fundet som = fundet på nettet , el fundet som = fundet i butik ??

Det har faktisk ret stor betydning ! hvis du har " fundet " det på nettet,
kan du sikkert regne med at du har været så heldig at have " Fundet " en
dårlig Beta udgave.
Hvis du har fundet det i en butik, skulle du evt. kigge i din manual !

Bare et råd, og ikke noget om at du ikke kan få hjælp hvis det er " fundet "
på nettet !

--
--=STONE=--©

Fra : Bossy

Dato : 31-10-03 22:08

kunne heller ikke få det til at virke på min pc (med gf ti4200)

men så læste jeg readme filen og der stod jeg skulle slå et eller andet FSAA
(eller et eller andet lign) fra i mine grafik indstilninger

og da jeg så ikke kunne finde den indstilning de omtalte , prøvede jeg mig
frem og slog anti aliasing og fog tabel emulering fra.

og så virkede det , men ved sgu ik hvad af det der gjorde udslaget , men det
virker nu , og det er jo hovedsagen

bossy

Fra : Simon Nejmann

Dato : 01-11-03 14:33

On Fri, 31 Oct 2003 22:07:35 +0100, "Bossy"
<qualen@FJENDETTEaab-net.dk> wrote:

>men så læste jeg readme filen og der stod jeg skulle slå et eller andet FSAA
>(eller et eller andet lign) fra i mine grafik indstilninger

FSAA = Full Screen Anti Aliasing

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Bossy

Dato : 02-11-03 20:17

mange tak.....så ved jeg da hvad det er ...

bossy

Fra : Johnny Haugaard

Dato : 03-11-03 03:02

Har iøvrigt fået det til at virke, havde den på tidspunktet nyeste Geforce
driver, men den virkede ikke. Har nu lige været hos Nvidia og set der kommet
en ver. 52.16 og med den installeret virker spillet hos mig.

tak for input

haug