spørgsmål til at lave om på spil
Fra : Lone Aage

Dato : 29-10-03 20:21

dav jeg spurgte om hvor man kunne få fant i nogle progtamme så man kan lave
om på spil. og så var der en der skrev (Brian lund) at jeg skulle sige
hvilket spil det var. men det har jeg faktisk gjort et par gange. Det er
spillet evil islands men af en eller anden grund er der ikke nogen der svare
når det er om det spil. jeg kan blive helt i tvivl om der er nogen der
spiller det her. naå men som sagt spiller jeg over internettet og ser andre
spiller der laver om på de personer an kan være i multigplayer. normalt kan
man ikke være orcs men det var der en der var. og så ville jeg spørge om
nogen hviste hvordan jeg laver mig selv til en orc og hvor jeg skal finde
nogle programme hvis jeg skal bruge det.

hilsen Lars

Fra : /Ole

Dato : 29-10-03 22:31

Hvis du ikke ved, hvad du skal bruge, er det ret sikkert, du ikke kan finde
ud af det.

Mit råd er, at lære noget om programering, så kommer det nok af sig selv.
Hvis du skal ændre i et spil, så er google din ven, søg efter bots eller
maps og så spillet, så skulle du være kørende.

/Ole

Fra : Devast8or

Dato : 29-10-03 23:53

Lone Aage wrote:
> [...]
> var der en der var. og så ville jeg spørge om nogen hviste hvordan
> jeg laver mig selv til en orc og hvor jeg skal finde nogle programme

Ingen ide om hvordan du selv omprogrammerer spillet til det, men det er ret
sandsynligt at hvis det er noget udbredt blandt folk der spiller så er det
et program de bruger til det. Prøv at søge på spillets navn og ord som Skin,
Avatar, Player og lignende.

Ellers kan du jo prøve at spørge næste gang du møder en et spil der bruger
det.

Devast8or

Fra : arc@na

Dato : 30-10-03 00:16

"Lone Aage" <aage@post11.tele.dk> wrote in

> dav jeg spurgte om hvor man kunne få fant i nogle progtamme så man kan
> lave om på spil. og så var der en der skrev (Brian lund) at jeg skulle

Borland C++ Builder Personal

Version: 6.0
Pakketype: Fuld
Brugere licens: 1
Sprog: INT
Platform: PC
Pris: 805.-

Se venligst http://www.edbpriser.dk

- men du skal lige regne med, at det tager nogle år at lære! Og så skal
du også bruge diverse ikke helt billige grafikprogrammer som 3DStudio
(http://www.3dmax.com/) etc...

arc@na

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-10-03 01:18

In news:3fa02124$0$95004$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Lone Aage <aage@post11.tele.dk> carefully typed:
> [...]
> var der en der var. og så ville jeg spørge om nogen hviste hvordan
> jeg laver mig selv til en orc og hvor jeg skal finde nogle programme

Hvis du så en orc i spillet, så ligger de data spillet bruger for at
lave andre spillere om til en orc allerede på din harddisk. Du skal
sikkert bare skrive en kode i spillet eller downloade en patch.

Spørg de andre spillere hvordan de gør næste gang du spiller online!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : arc@na

Dato : 30-10-03 01:44

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in news:bnpl1k$24ve$1
@news.cybercity.dk:

> Spørg de andre spillere hvordan de gør næste gang du spiller online!

Arj, der er sgu ikke noget der slår C++!!!! :-.))))

arc@na

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-10-03 12:25

In news:3fa05edf$0$30064$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
arc@na <this.is@n.invalid.adress.com> carefully typed:
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in news:bnpl1k$24ve$1
> @news.cybercity.dk:

> Arj, der er sgu ikke noget der slår C++!!!! :-.))))

*LOL*

Ungdommen er så forkælet i dag! Nææh, dengang JEG var dreng, der måtte
vi SELV lave vores spil. Det foregik i BASIC eller Z80-assembler, og der
var altså ikke ret mange bytes at rutte med, det kan jeg godt fortælle
jer. Og dengang var der altså ikke noget der hed "et fastpladelager".
Tsk tsk!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : arc@na

Dato : 30-10-03 15:24

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in news:bnqs3u$2v7s$1
@news.cybercity.dk:

> [...]
> var altså ikke ret mange bytes at rutte med, det kan jeg godt fortælle
> jer. Og dengang var der altså ikke noget der hed "et fastpladelager".

Nej det var et kasettebånd som lager og et TV som monitor. Og så gik vi på
bare tæer de ti kilometer til skole i hylende snestorm - jeg husker det,
som var det i går...

arc@na

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-10-03 19:53

In news:3fa11ef1$0$30067$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
> [...]
>
> Nej det var et kasettebånd som lager og et TV som monitor. Og så gik
> vi på bare tæer de ti kilometer til skole i hylende snestorm - jeg

ROFL

....og hver morgen klokken seks slog vores far os med en forskærm fra en
Lada Niva indtil vi vågnede, og så skulle vi ud og slikke motorvejen
ren. Vi var ni børn der boede i et hul i jorden, nej, i en sump,
og......

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : arc@na

Dato : 30-10-03 20:25

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in news:bnrmdg$lu2$1
@news.cybercity.dk:

> ...og hver morgen klokken seks slog vores far os med en forskærm fra en
> Lada Niva indtil vi vågnede, og så skulle vi ud og slikke motorvejen

Hold da kæft - fik I lov til at sove? Og MORGENMAD???

> ren. Vi var ni børn der boede i et hul i jorden, nej, i en sump,
> og......

Ja, VI boede på toppen af en forblæst bakke - i fri luft - og...

OK, så er der vist gået for meget Mony Python i den - vi må hellere stoppe
her, inden vi får netikette-politiet på nakken... )

arc@na

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-10-03 21:03

In news:3fa16590$0$30083$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
arc@na <this.is@n.invalid.adress.com> carefully typed:
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in news:bnrmdg$lu2$1
> @news.cybercity.dk:

> Hold da kæft - fik I lov til at sove? Og MORGENMAD???

Ja, altså, sov og sov, det var jo heller ikke let at gøre stående
oprejst i en tønde fyldt med batterisyre, og...og..

> Ja, VI boede på toppen af en forblæst bakke - i fri luft - og...
>
> OK, så er der vist gået for meget Mony Python i den - vi må hellere
> stoppe her, inden vi får netikette-politiet på nakken... )

En fed sketch, som jeg synes er sjovest på "Live at the Hollywood Bowl".
Og ja lad os bare holde her, vi skulle jo nødigt more os alt for meget!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?