Fede multiplayer spil, hvilke ?
Fra : J. Jensen

Dato : 29-10-03 19:18

Hej

Hvad er "hot" af multiplayer spil i øjeblikket?
Jeg har vist kun spillet Counter-Strike (spiller stort set aldrig), og det
er jo ikke ligefrem nyt længere.

Skal kunne køre på en 1.8Ghz maskine med Geforce 4 - MX grafikkort.....ikke
de bedste forudsætninger..i know.

Jesper

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 29-10-03 19:55

"J. Jensen" <ElkogeRjes_jen@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er jo ikke ligefrem nyt længere.
>
> Skal kunne køre på en 1.8Ghz maskine med Geforce 4 - MX

Battlefield1942 med Desert Combat MOD.....er min favorit nu efter
Steam/CS1.6 er kommet...har spillet CS siden 1.3

Fra : Aardvark

Dato : 29-10-03 23:31

"[SANTA]-Cinnober" <123@456.78> wrote in

> "J. Jensen" <ElkogeRjes_jen@email.dk> skrev i en meddelelse

> grafikkort.....ikke

> Battlefield1942 med Desert Combat MOD.....er min favorit nu efter
> Steam/CS1.6 er kommet...har spillet CS siden 1.3

Fatter stadig ikke hvad Steam er, men reelt er BF1942, og med
DesertCombat MOD, arvetager efter CS.
CS var så begrænset..det er BF ikke..mange våben, mange taktikker..mange
maskiner....under vand, til vands..på land...over land...u choose...

/Aard

Fra : J. Jensen

Dato : 30-10-03 01:06

"[SANTA]-Cinnober" <123@456.78> skrev i en meddelelse

> Battlefield1942 med Desert Combat MOD.....er min favorit nu efter
> Steam/CS1.6 er kommet...har spillet CS siden 1.3

Har lige siddet og kigget screenshots, og puha det ser jo ret fedt ud...må
absolut prøves.
Findes der andre gode BF 1942 MOD's ?

Jesper

Fra : Brian Lund

Dato : 30-10-03 04:51

> Har lige siddet og kigget screenshots, og puha det ser jo ret fedt ud...må
> absolut prøves.
> Findes der andre gode BF 1942 MOD's ?

BF1942 er i sig selv et fedt spil :) - Men der findes og et "vietnam" mod,
har dog glemt hvad det hedder jeg kender dog ikke så meget til andre mods,
DC er nok det "største" mod endnu :)

Brian

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 30-10-03 14:25

> "[SANTA]-Cinnober" <123@456.78> skrev i en meddelelse

> Har lige siddet og kigget screenshots, og puha det ser jo ret fedt ud...må
> [...]

Der er osse et Pirates mod.. er dog under stadig udvikling...men man sejler
rundt i skonnerter og skyder med kanoner.....og der er en-mands
ubåde...lavet som en tønde med en snorkel på....

Desuden InterState 1942 som miner om spillet InterState ´76.....og mange
andre...

Fra : J. Jensen

Dato : 30-10-03 22:02

> [...]
> ubåde...lavet som en tønde med en snorkel på....
>
> Desuden InterState 1942 som miner om spillet InterState ´76.....og mange

Har fundet frem til www.planetbattlefield.com og ja der er godtnok mange
mods.
Glæder mig til at prøve nogle af dem.

Jesper

Fra : Michael VF

Dato : 29-10-03 23:45

"J. Jensen" <ElkogeRjes_jen@email.dk> wrote in message
> [...]
> er jo ikke ligefrem nyt længere.
>
> Skal kunne køre på en 1.8Ghz maskine med Geforce 4 - MX

kender ikke lige systemkravene til www.planetside.com men det kan ihvertfald
anbefales..... Når man først er i et godt outfit og kan komme i squad med
nogle gode spillere er der ikke noget der stikker det :)

Downside: Månedlig udgift på 15$ ca....

/Michael

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 30-10-03 08:41

Ghost Recon, http://www.ghostrecon.com

Venligst

[NH]7H, Team Nighthawks http://www.nighthawks.dk

Fra : Allan Bruhn

Dato : 30-10-03 09:24

Prøv enemy territory
Ret fedt og GRATIS :)

http://www.fileplanet.com/files/120000/124800.shtml

-Allan

Fra : J. Jensen

Dato : 30-10-03 11:06

Tak til alle der har bidraget med gode forslag.
Glæder mig til at komme i gang med at spille lidt igen.

Jesper

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 30-10-03 15:18

> [...]
> er jo ikke ligefrem nyt længere.
>
> Skal kunne køre på en 1.8Ghz maskine med Geforce 4 - MX

Online spillet America´s Army v1.9 ....fedt alternativ til CS...

http://www.americasarmy.com/