Polle
Fra : Møgelmose

Dato : 13-04-01 18:54

Der var engang en der spurgte efter Heinos ringetone i den 2. reklame fra
sonofon der hvor de sidder og får kaffe og kage og polle ringer til Heino er
det ringetonen SAMBA der er en standard ringetone...
Da Heinos telefon er en 3210 (med andet cover) ER den jo nok standard på dem
Jeg har ikke set en 3210 hvor den ikke er endnu.....
Håber det kan hjælpe......

--
MVH.
Hans-Jacob

Fra : Flemming

Dato : 13-04-01 19:38

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> det ringetonen SAMBA der er en standard ringetone...
> Da Heinos telefon er en 3210 (med andet cover) ER den jo nok standard på

Jeg takker mange gange, og ser til min glæde at den også findes på en 6210.

Jeg har lige siddet og studeret pollen 1 video'en hvor man faktisk kan se
det er en 3210, med 2 elastikker om, men her havde han åbenbart ikke sin
lille "taxi (jeg kan ikke huske hvad filmen hed)" anordning på.

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Devast8or

Dato : 13-04-01 21:41

Du tænker vist på "Taxi Driver" med Robert De Niro hvor han har en pistil
gemt i ærmet på en slags skinne ikke?

Devast8or

Fra : Flemming

Dato : 13-04-01 22:19

"Devast8or" <devast8or@systembl.dk> wrote in message
> Du tænker vist på "Taxi Driver" med Robert De Niro hvor han har en pistil
> gemt i ærmet på en slags skinne ikke?

Jepper !

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Møgelmose

Dato : 14-04-01 15:53

Den har vi men jeg har aldrig set den er den egentligt god?
(okay der måske lidt uden for teknik.telefoni.mobil emne men alligevel)

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk