Hidden & Dangerous 2
Fra : Ole Sørensen

Dato : 27-10-03 11:33

Så lige at den er blevet frigivet.....Damn det er længe siden jeg spillede
1´eren, men jeg husker den stadig som værende det ultimative indenfor coop
gameplay.

Nogen der ved om 2´eren har den samme mulighed ?? (Op til 4 mand i coop) -
Jeg hørte nemlig for MEGET længe siden grimme rygter om at coop skulle være
blevet "ofret" til fordel for bedre singelplayer del. ??? - Nogen der kan
give mere enfo, da jeg ikke kan finde det beskrevet på deres officielle
hjemmeside.

Fra : Rasmus Keil

Dato : 27-10-03 10:58

Rygterne er desværre rigtige

Hvorfor de ikke laver co-op i fortsættelsen til det spil der i mine øjne er
det ultimative inden for co-op er mig meget uforståelig.

Der går dog nogle rygter om at co-op kommer i en senere patch / addon. Men
lad os nu se, der er jo mange spilfirmaer der lover ting i kommenende
patches / addon men så sker der aldrig noget.

/Rasmus

Fra : Ole Sørensen

Dato : 27-10-03 12:21

> Rygterne er desværre rigtige
>
> Hvorfor de ikke laver co-op i fortsættelsen til det spil der i mine øjne
er
> det ultimative inden for co-op er mig meget uforståelig.

Damn....så røg den af købs listen...... singelplayer 1/3 person shootere er
der jo rigelig af i forvejen. - Hvorfor er der ingen der laver ordentlige
coop spil længere ???
(Kan kun komme i tanke om H&D & tildels de forskellige Tom Clancy spil)

> Der går dog nogle rygter om at co-op kommer i en senere patch / addon. Men
> lad os nu se, der er jo mange spilfirmaer der lover ting i kommenende
> patches / addon men så sker der aldrig noget.

Enig....det vil jeg også se før jeg tror på det......der er jo heller ikke
noget ved at gennemfører det i coop, hvis man allerede har spillet det til
døde i singleplayer

Jeg tror jeg vil væbne mig med tålmodighed & vente på "STALKER" - Det ser da
om ikke andet rimelig lovende ud.

Fra : Per Egil Undersåker

Dato : 27-10-03 19:29

- Hvorfor er der ingen der laver ordentlige
> coop spil længere ???

Da kan jeg anbefale Raven Shield

Pirill Hoinnsåker
- It's been a while since I was born - that does not make me OLD

Fra : Thomas Hjort

Dato : 28-10-03 00:29

"Per Egil Undersåker" <pirill-absolutely@no-spam.c2i.net> skrev i en
meddelelse news:Ptdnb.23635$BD3.4447527@juliett.dax.net...

> - Hvorfor er der ingen der laver ordentlige
>
> Da kan jeg anbefale Raven Shield

Som også er et Tom Clancy spil :)

Mvh Thomas

Fra : Ole Sørensen

Dato : 28-10-03 14:54

> Som også er et Tom Clancy spil :)

Og et ganske udemærket et af slagsen iøvrigt

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 31-10-03 22:42

On 2003-10-27,
Per Egil Undersåker <pirill-absolutely@no-spam.c2i.net> wrote:

> - Hvorfor er der ingen der laver ordentlige
>
> Da kan jeg anbefale Raven Shield

Helt enig. Det er SUVERÆNT i coop.
Og så æder det ingen bånbredee at kore sin egen server, men
til gengæld CPU (omkring 1.5GHz er minimum) og RAM.