Cheats Hjælp?
Fra : Christian Skands

Dato : 26-10-03 21:14

Press ~ during game play to display the console window. Then, type one of
the following codes

Står der på en eller anden snydeside....... Det er ikke fedt når man ikke
kan finde den fu..... ~ tast mens man spiller. Det er Delta Force Black Hawk
Down det drejer sig om. Ja jeg ved godt det er snyd at snyde men bær over
med mig og fortæl hvodden.....

Mvh.
Christian

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 26-10-03 21:32

Christian Skands wrote:
> [...]
> Force Black Hawk Down det drejer sig om. Ja jeg ved godt det er snyd
> at snyde men bær over med mig og fortæl hvodden.....

Det er tasten lige under Escape.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Anders

Dato : 26-10-03 21:30

Hej
Det plejer at være den tast lige under escape fætteren og over tab-tasten
længst til venstre.
Mvh
Anders

Fra : Christian Skands

Dato : 26-10-03 21:52

Tak for hjælpen begge to.........Det er vel også nogenlunde den eneste jeg
ikke har prøvet

Mvh.
Christian

Fra : Christian Skands

Dato : 26-10-03 22:12

> Tak for hjælpen begge to.........Det er vel også nogenlunde den eneste jeg
> ikke har prøvet

Men det var heller ikke den Når jeg trykker på den pauser jeg
spillet........HJÆLP

Mvh.
Christian

Fra : Jørgen

Dato : 27-10-03 07:12

Du skal sikkert holde shift nede på samme tid... Det er 100% den under
escape... til venstre for 1 knappen

Fra : Christian Skands

Dato : 27-10-03 11:37

Hej NG

Jeg tror jer når i siger det er den knap. Efter grundig eftersøgning har jeg
fundet ud af at det er snydekoderne den er gal med. De virker kun til ver.

Mvh.
Christian