Max Payne 2: Part 1, chapter 4 - no us in ~
Fra : Anders

Dato : 26-10-03 18:27

Jeg har nakket alle i banen her... Men aner ikke hvor pokker udgangen er til
næste level?
Kan nogen fortælle mig det? Har været inde i lejlighederne med passwordet på
døren?
Kan nogen lige fortælle mig hvor exit er?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-10-03 00:27

On Sun, 26 Oct 2003 18:27:14 +0100, "Anders" <aft@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>døren?
>Kan nogen lige fortælle mig hvor exit er?

Kig udenfor - igennem vinduerne

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Anders

Dato : 27-10-03 21:19

Hvilket vindue? Har været ude og hoppe rundt...? Har hoppet ind i en
lejlighed hvor yderdøren er låst nedenunder... Er det den?
Mvh
Anders

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-10-03 22:51

On Mon, 27 Oct 2003 21:18:46 +0100, "Anders" <aft@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvilket vindue? Har været ude og hoppe rundt...? Har hoppet ind i en
>lejlighed hvor yderdøren er låst nedenunder... Er det den?
> [...]

Du skal ind i lejligheden hvor kvinden i den røde natkjole bor. Ud på
afsatsen og så skal du hoppe ned. Du burde kunne finde det vindue du
skal ind af ved at kigge dig omkring.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Per Egil Undersåker

Dato : 28-10-03 10:22

> Du skal ind i lejligheden hvor kvinden i den røde natkjole bor.

Hun med den rikt møblerte leiligheten

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-10-03 12:40

On Tue, 28 Oct 2003 09:22:00 GMT, "Per Egil Undersåker"
<pirill-absolutely@no-spam.c2i.net> wrote:

>Hun med den rikt møblerte leiligheten

Jeg mener kun der er én kvinde i en helt rød natkjole?
Der er flere gange du skal ud på en afsats og ind af et andet vindue,
men hos "den røde kvinde" skal du tage den tur jeg forklarede.

Morten
morten@bowman.dk