Et spørgsmål
Fra : Lone Aage

Dato : 26-10-03 16:01

dav ja jeg vil gerne vide hvad i andre gør når i har et spil og så vil ind
og se på nogle af filerne den har så er der nogen filer eller dataer som
ikke lige kan finde et program at blive åbnet med. hvad gør i så?. tage i
bare winzip og åbner det med den? eller finder i et helt andet program? hvis
i gerne vil f.eks lave om på nogle af tingne i spillet.

hilsen Lars

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-10-03 17:54

"Lone Aage" <aage@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvis
> i gerne vil f.eks lave om på nogle af tingne i spillet.

Det er ikke bare sådan lige at åbne en fil og ændre i det man lyster. Der
findes mange forskellige filer, og lige så mange måder de er fremkommet på
med forskellige programmerings sprog.
Hvis du kan åbne filerne med notepad eller wordpad, og det står i klar
tekst, så kan du sikkert ændre noget i dem, men er der en masse uforklarlige
tegn og sorte firkanter og sådan noget, så skal man holde sig fra dem.
Husk at lav en backup før du ændre noget.

Kim Larsen

Fra : Sp@cey

Dato : 26-10-03 18:41

> Husk at lav en backup før du ændre noget.

Jep og husk også at det er ulovligt.
--
MVH
Sp@cey

"Going cold turkey is not as delicious as it sounds."
- Homer Simpson

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-10-03 20:22

"Sp@cey" <Email???> skrev i en meddelelse

> [...]
> MVH
> Sp@cey
>
> "Going cold turkey is not as delicious as it sounds."

Er det ulovligt at lave en backup af en fil før man retter i den ? ? ?

Kim Larsen

Fra : Brian Lund

Dato : 26-10-03 22:12

> [...]
hvis
> i gerne vil f.eks lave om på nogle af tingne i spillet.

Hvis det er et eller nogen bestemte spil du tænker på så skriv dog hvilke ;)

I mange first-person shooters kan man selv lave maps, ændre på udseendet af
mange ting o.l. (Men det kræver at du sætter dig ind i programmerne som kan
gøre det først ;))

Brian