Heroes 2, lyd problemer.
Fra : Colzen

Dato : 26-10-03 12:58

Halløjsa.

Jeg vil til at lege lidt med det gode gamle Heroes 2, men det er jo lavet
til DOS
så jeg kan ikke få lyd på, da den ikke kan finde mit lydkort. Dette er jo
pga at det ingen drivere er installeret til DOS,
Nogen der ved hvor man finde sådan nogle eller kan opsætte det på anden
måde?
Jeg har et 128 bit Soundblaster fra Creative og kører XP pro.

Mvh
Colzen

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 26-10-03 13:08

Colzen wrote:
> [...]
> anden måde?
> Jeg har et 128 bit Soundblaster fra Creative og kører XP pro.

Prøv VDMSound: http://ntvdm.cjb.net/
Ellers kig efter tips her: http://vogons.zetafleet.com/

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Colzen

Dato : 26-10-03 14:02

> Prøv VDMSound: http://ntvdm.cjb.net/
> Ellers kig efter tips her: http://vogons.zetafleet.com/
>
> -Sune

Mange tak for hjælpen. Nu kan jeg lege lidt med det igen

Colzen