Heroes III Completet
Fra : Lone Aage

Dato : 25-10-03 09:22

Hej ja jeg spurgte om et spørgsmål få nogle dage siden om heroes III men jeg
fik ikke rigtigt det rigtige svar. jeg tror jeg spurgte forkert. men jeg har
også et par spørgsmål mere.
1. Den der Zealot som er den opgraderede monk. jeg kiggede på bagsiden af
min æske hvor spillet var inden i da jeg købte det. Så så jeg en Zealot med
hævede arme og der kom et lyn. jeg ved godt den kan skyde med lynkugler men
på billedet kom det ned fra himlen. lige som den opgraderede roc som hedder
Thunderbird kan lave. og på billedet er der ikke andre væsner der laver
noget heller ikke heroes. hvorfor kan jeg så ikke få min Zealot til at skyde
med lyn og ikke lynkugler?

2. er der nogen der kender en hjemmeside med nogle gode hacks eller lignene
til heroes III?

3Jeg har købt det nye Heroes 4 og da jeg begyndte at spille det blev
skuffet. jeg syntes personligt at det nye heroes 4 er meget dårliger end
heroes III. ok graffiken er ikke så god men alt andnet syntes jeg er
dårligt. så jeg vil gerne vide om der er nogen der ved om man er begyndt at
lave en ny heroes 5 eller sådan noget.

Hilsen Lars

Fra : Colzen

Dato : 25-10-03 10:24

1. Zealots kan ikke skyde med andet end deres lynkugler, det er ikke muligt
at få noget ned fra himlen med dem.
Kan ikke kigge på min æske da den ligger begravet et eller andet sted i
kælderen, så jeg kan ikke lige se om jeg kan forklare dig hvad det er.

2. Desværre.

3. Jeg blev også slemt skuffet da jeg prøvede Heroes 4, men jeg prøvede det
heldigvis inden jeg købte det.
Jeg har aldrig hørt eller set en 5'er men den skal da tjekkes ud hvis den
kommer.

Mvh
Colzen