Max Payne 2 demo
Fra : Ole Laursen

Dato : 24-10-03 08:48

Hej! Kan det passe man ikke kan downloade en demo af Max Payne 2? Jeg har
søgt overalt de sidste par dage - uden held. Nogen der ved om det er muligt,
og i så fald hvor?

MVH
Ole Laursen

Fra : Zif

Dato : 25-10-03 23:52

Grunden er nok at der ikke er lavet nogen demo endnu.

Fra : Ole Laursen

Dato : 26-10-03 11:39

Tja, men spillet er jo kommet på gaden. Så man skulle tro at firmaet havde
lanceret en demo tidligere.

Med venlig hilsen
Ole Laursen

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 26-10-03 12:09

Ole Laursen wrote:
[Top posting fixed..næsten]
> "Zif" <peter.hedegaard@email.dk> skrev i en meddelelse

> Tja, men spillet er jo kommet på gaden. Så man skulle tro at firmaet
> havde lanceret en demo tidligere.

Nogle gange kommer demoen først kommer efter spillet har været i handlen
i et stykke tid. Se Halo f.eks. Jeg mener også at det var sådan med det
første Max Payne.

-Sune
--
Is this a sig or an OE bug?