Spil der hakker og smider mig ud
Fra : Lone Aage

Dato : 23-10-03 15:11

Hvorfor "hakker" nogle spil og nogle lukker ned mens jeg spiller både når
jeg spiller med mig selv og på nettet.
Jeg har 858 MHZ og 256 mb RAM

Fra : kurt lund

Dato : 23-10-03 15:26

"Lone Aage" <aage@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor "hakker" nogle spil og nogle lukker ned mens jeg spiller både når
> jeg spiller med mig selv og på nettet.
> Jeg har 858 MHZ og 256 mb RAM

Hej

nu skriver du jo ikke hvad for nogle spil der hakker???
hvis det er nogle af de nye spil inden for det sidste år,
er din pc nok problemet.
Den er jo ikke lige det sidste nye, men du kunne jo kommer 256 mb mere ram
i den det vil måske hjælpe.
Hvad for et grafikkort har du?
Du er nød til at komme med flere oplysninger om hvad for spil og
hvad din pc ellers består af for du kan få hjælp.
Kurt

Fra : clawz

Dato : 23-10-03 17:43

hmmm 858mhz lyder som en OverClocket maskine.. kunne tænkes det var et
varmeproblem..
der er opstået ved den OC..

// ClawZ

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 23-10-03 21:08

Lone Aage wrote:
> Hvorfor "hakker" nogle spil og nogle lukker ned mens jeg spiller både
> når jeg spiller med mig selv og på nettet.
> Jeg har 858 MHZ og 256 mb RAM

Hvad har du mere?

-Sune

--