Command & Conquer Generals & Command & Ze~
Fra : MuLLE

Dato : 23-10-03 13:10

Hej NG.

Jeg har installeret Command & Conquer Generals og Zero Hour på en windows ME
maskine.
Mit problem er at de ikke kan køre, de skriver at jeg skal sikkere mig at
directx 8.1 eller højere er installeret.
Jeg har installeret directx 9b, men stadig for jeg samme besked.
Hvad skal jeg gøre, nogle gode råd.

Har installeret de nyeste drivere til grafik kortet, og lyd kortet.

MvH MuLLe

Fra : Brian Lund

Dato : 23-10-03 16:38

> [...]
> directx 8.1 eller højere er installeret.
> Jeg har installeret directx 9b, men stadig for jeg samme besked.

Hvordan "ikke køre", hvad fejl meddelelse kommer den med?

Brian

Fra : MuLLE

Dato : 23-10-03 20:09

> Hvordan "ikke køre", hvad fejl meddelelse kommer den med?

Programmet hopper ud til skrivebordet og skriver:
<<<<<

Jeg har installeret directx 9b, men stadig for jeg samme besked.

Håber du kan hjælpe

MvH MuLLe

Fra : Brian Lund

Dato : 24-10-03 17:42

> Jeg har installeret directx 9b, men stadig for jeg samme besked.
>
> Håber du kan hjælpe

Std. C&C Generals kørte fint da jeg havde ME... Men du kan jo prøve at køre
en windows update :) - Eller skifte til et bedre OS, f.eks. win2000...

Brian

Fra : Allig8or

Dato : 23-10-03 20:09

"MuLLE" <mullde_berg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad skal jeg gøre, nogle gode råd.
>
> Har installeret de nyeste drivere til grafik kortet, og lyd kortet.

Har en kammy,der også installerede C&C Generals på Win ME,det kunne den
ikke,men den kører fint på XP.....

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : MuLLE

Dato : 24-10-03 19:31

HEj igen.

Jeg er glad for i gidder og hjælpe.
MEN jeg har fundet fejlen....

En harddisk der er lige til at skrotte...... fuck fuck.....
Kan ikke engang installere xp, på den.

Nå men ellers tak.

MvH MuLLe