Panzer Front Bis
Fra : Christian

Dato : 23-10-03 10:21

Hej alle!

Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde en forhandler eller
privat der sælger kampvognsspillet "Panzer Front Bis".

Spillet er til PS 1 platformen!!! og er efterfølgeren af "Panzer
Front". Jeg har ikke kunne finde "Panzer Front Bis", her hjem i
Danmark eller i udlandet.

Jeg håber at der er en der kan hjælpe med denne lille ting !!!!!!!!!!!

Med venlig hilsen

Christian

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 24-10-03 12:37

Christian wrote:
> [...]
> Danmark eller i udlandet.
>
> Jeg håber at der er en der kan hjælpe med denne lille ting !!!!!!!!!!!

Prøv at spørge i konsol-nyhedsgruppen (kan ikke lige huske hvad den
hedder)

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 24-10-03 14:56

Christian wrote:
> [...]
> Danmark eller i udlandet.
>
> Jeg håber at der er en der kan hjælpe med denne lille ting !!!!!!!!!!!

Du kan tage et kursus i Japansk og bestille det herfra )
http://www.enterbrain.co.jp/digifami/products/panzer/
http://www.enterbrain.co.jp/jp/p_pickup/pz_hp/
http://www.zdnet.co.jp/games/
Det koster 6.800 Yen.

Det er Enterbrain der har lavet spillet, men jeg kan ikke finde ud af
hvem der udgiver det.
Agetec udgav 1'eren i USA, og JVC Digital Studios udgav det i Europa -
måske kan du bruge det til noget, jeg kan ikke finde JVC Digital Studios
hjemmeside men de må jo være derude et sted.
Måske kan du finde en import-forretning der vil bestille det hjem til
dig. Det ser i øvrigt ud til at være et ret fedt spil, der er en
anmeldelse af 1'eren her til eventuelle interesserede:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=1507

God jagt Christian.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 24-10-03 15:01

Sune Mika Salminen wrote:
> [...]

Det udkom aldrig i Europa, og er udsolgt i Japan:
http://www.geocities.com/panzerfrontuk/panzerfrontbisupdate.html
Måske kan du finde det på Ebay til en milliard kroner

Men de gode nyheder er, at der tilsyneladende er en efterfølger på vej
til PS2:
http://www.geocities.com/panzerfrontuk/AusfB.html

Så hold øje med det her site........
http://www.geocities.com/panzerfrontuk/index.html