OT - Er Gerner for meget ?? Afgiv din stem~
Fra : Mercenary

Dato : 21-10-03 17:00

Indrømmet !!
Det er dybt off-topic.
Og bør derfor kunne få Gerner op ad lænestolen

Nu har de fleste af os herinde vel efterhånden stiftet bekendtskab
med........Gerner.

Gerner har sin helt egen måde at hjælpe folk i *.dk hierakiet på...som de
fleste nok har opdaget.

Jeg har derfor lavet en lille afstemning...om Gerner.....
Vær opmærksom på at det altså kun er for sjov skyld og narrestreger

Afgiv din stemme på http://www.mercenary.mobilixnet.dk

God fornøjelse

/Merc

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 21-10-03 17:03

Mercenary wrote:
> Indrømmet !!
> Det er dybt off-topic.

Og du gør det så alligevel flot - for slet ikke at snakke om at
personforfølgelse er temmelig usmageligt.

Mvh

Bruno

Fra : N/A

Dato : 21-10-03 17:21

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 21-10-03 17:21

Mercenary wrote:

> Som sagt er det kun for sjovt....jeg har ikke noget personligt imod Gerner.
> Hvis jeg bliver bedt om af fjerne afstemningen, så gør jeg det naturligvis

Hvis du havde tænkt dig om, så havde du spurgt ham om lov først.

Det er muligt Gerner bare synes det er god humor, men det kan du jo ikke
vide og du ved udemærket godt at når noget først er på nettet så
forsvinder det ikke så let igen.

EOD

Bruno

Fra : Christoffer

Dato : 21-10-03 18:22

"Mercenary" <Asifyouwouldgetmy@e-mail.dk> wrote in message
> Indrømmet !!
> Det er dybt off-topic.

Jep så tag og slet det. Faktisk har jeg fået god hjælp af Gerner en del
gange.

Mvh
Christian

Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 21-10-03 19:40

Der burde være en aldesrbegrænsning på denne gruppe, for magen til idioti
skal man da lede længe efter. Perfide angreb på en anden person i en
computespil nyhedsgruppe - kors! Hvor barnlige er I egentligt derude?

Mvh
Hans-Henrik

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 22-10-03 12:42

> [...]
>
> Jeg har derfor lavet en lille afstemning...om Gerner.....
> Vær opmærksom på at det altså kun er for sjov skyld og narrestreger

Fjols.

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Brian Lund

Dato : 22-10-03 23:48

> [...]
>
> Jeg har derfor lavet en lille afstemning...om Gerner.....
> Vær opmærksom på at det altså kun er for sjov skyld og narrestreger

Han kan godt være irriterende til tider, men du er åbenbart ikke en pind
bedre selv...

Brian

Fra : Silver

Dato : 24-10-03 15:28

"Mercenary" <Asifyouwouldgetmy@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Indrømmet !!
> Det er dybt off-topic.
> Og bør derfor kunne få Gerner op ad lænestolen

Gerner hvem?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 24-10-03 16:13

Silver wrote:

> Gerner hvem?

Ja, hvorfor lave en afstemning når man kan filtrere folk fra ved et par
klik.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Silver

Dato : 26-10-03 16:52

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, hvorfor lave en afstemning når man kan filtrere folk fra ved et par
> klik.

Præcis min pointe ;)

Silver.