bf1942 - spillet nærmest hakker eller frys~
Fra : Blix

Dato : 21-10-03 16:26

har instaleret den nyeste patch fra nvidias hjemmeside plus dx 9,0. mit
system er p4 2,53ghz 512ddr gf4 ti4800se

før gik den ud på skrivebordet hele tiden men nu er det ligesom om den
hakker som om det går i slowmotion

er det driveren der er forkert, hvis ja hvordan fjerner man den gamle driver
og ligger en anden ind???

please hjælp har endnu ikke kunne have en hel aftenog nørde med bf1942 uden
problemer

Fra : Blix

Dato : 21-10-03 16:53

"Blix" <leanolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
driver
> og ligger en anden ind???
>
> please hjælp har endnu ikke kunne have en hel aftenog nørde med bf1942

ups ved ikke om det har noget og sige men det er et msi 648 bundkort med
onbord surround lyd avance 97 hvis det siger jer noget.
nogle gode forslag, vil ikke til endnu engang til at formatere min hardisk
som igår

hilsen lean

Fra : Seth

Dato : 22-10-03 07:38

> [...]
> onbord surround lyd avance 97 hvis det siger jer noget.
> nogle gode forslag, vil ikke til endnu engang til at formatere min hardisk

Prøv at lege lidt med dine lydindstillinger (prøv at sætte hardware til
under lyd)
evt. prøv rod lidt med grafik indstillingerne.

Mvh
Bo

Fra : Connor

Dato : 22-10-03 19:05

Jeg tror også at problemet ligger i dit onboard lydkort. Hvis det ikke
hjælper at rode med indstillinger, kan du i værste fald blive nødt til at
købe et nyt lydkort og deaktivere onboardet.

M.v.h

Fra : Blix

Dato : 22-10-03 21:40

takker. fandt ud af den nyeste patvh fra nvidia var den der drillede. men
efter jeg også legede lidt med lydinstillingerne kører det tip top nu:)
regards blix