Max Payne!
Fra : Gimmer

Dato : 20-10-03 13:30

skal man igennem de ånsvage drømme baner i max payne 2 som man skulle i max
1?
vh Gimmer

Fra : /Ole

Dato : 20-10-03 16:06

Ikke helt på samme måde, men lidt af det er der.
Fedt spil, forøvrigt

/Ole

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-03 16:26

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ikke helt på samme måde, men lidt af det er der.
> Fedt spil, forøvrigt
>

> /Ole
>

> "Gimmer" <Gimmer@[FJERN_MIG]doek.dk> skrev i en meddelelse
> max

Der er nogle drømme baner, men de er faktisk udemærkede.

Fra : :o\)

Dato : 20-10-03 19:45

Findes der en walkthrough ?

Fra : /Ole

Dato : 20-10-03 19:52

Prøv at se, hvor let det er at finde:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=max%2Bpa
yne%2Bwalkthrough

/Ole

Fra : /Ole

Dato : 20-10-03 20:02

Lidt pinligt, måske?
Forkert link, jeg glemte 2-tallet
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=max%2Bpa
yne2%2Bwalkthrough

/Ole

Fra : :o\)

Dato : 21-10-03 05:49

Ole... hvad har det link at gøre med en walkthrough ??

Venlig hilsen

Fra : Kim

Dato : 21-10-03 08:13

> Ole... hvad har det link at gøre med en walkthrough ??
>
> Venlig hilsen

Hvorfor bruger du ikke Google selv ?

2 sek. her viste: http://makeashorterlink.com/?A5EF25746

2 min efter:
http://www.ultimate-gamer.com/max2/max2cheats.htm

og derefter : http://makeashorterlink.com/?N10025846

Hvor svært kan det være ?

Mvh Kim

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 22-10-03 14:17

"Kim" <no@spam.dk> wrote in news:v%4lb.2310$ZE.800@news.get2net.dk:

> og derefter : http://makeashorterlink.com/?N10025846
>
> Hvor svært kan det være ?

Åbenbart ret svært - ovenstående er ikke komplet...

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Kim

Dato : 22-10-03 15:51

"Kasper Damkjær" <spamtrap01@damkjaer.net> skrev
> Åbenbart ret svært - ovenstående er ikke komplet...

Der blev ikke spurgt om en komplet men bare :

"" <botterne@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Findes der en walkthrough ?

Det er tilladt selv at bruge lidt tid på Google eller hva ?
Leder man længe nok finder man den somregel tilsidst...

Mvh Kim

Fra : Henrik Hansen

Dato : 22-10-03 18:25

Måske spørger jeg dumt, men udkommer Max Payne 2 ikke først på fredag?

Henrik L. Hansen
virus@privat.dk

Fra : :o\)

Dato : 22-10-03 18:45

Luk nu røven Kim !!!
Jeg har jo ik spurgt om noget, siden du kom med dit link, som iøvrigt var
minus værd.
Du ved da ik en skid om jeg har ledt inden jeg spurgte, ved du ?????

Fra : Kim

Dato : 23-10-03 08:03

"" <botterne@hotmail.com> skrev
> Luk nu røven Kim !!!

I lige måde...

> Jeg har jo ik spurgt om noget, siden du kom med dit link, som iøvrigt var
> minus værd.

Nåe ja, det kræver jo også at man kan læse...

> Du ved da ik en skid om jeg har ledt inden jeg spurgte, ved du ?????

Garanteret ikke, da du spørger så dumt...
Det er sq da bare at søge efter det på nettet...

Mvh Kim

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 23-10-03 03:49

"Kim" <no@spam.dk> wrote in news:lOwlb.491$M63.103@news.get2net.dk:

> Der blev ikke spurgt om en komplet men bare :
>
> "" <botterne@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Der blev heller ikke spurgt efter en halv! "En walkthrough" lyder for mig
som en hel...

> Det er tilladt selv at bruge lidt tid på Google eller hva ?
> Leder man længe nok finder man den somregel tilsidst...

Det er absolut tilladt - i dette tilfælde giver det dog ikke nogle
brugbare resultater, derfor er det helt OK at spørge her. Hvorfor du ser
det nødvendigt at fastholde dit sure opstød undrer mig grænseløst.

EOD i denne gruppe.

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : :o\)

Dato : 23-10-03 05:50

Tak Kasper

Fra : Kim

Dato : 23-10-03 08:12

"Kasper Damkjær" <spamtrap01@damkjaer.net> skrev
> Der blev heller ikke spurgt efter en halv! "En walkthrough" lyder for mig
> som en hel...

Kommer an på hvilken bane man er nået til...

> Det er absolut tilladt - i dette tilfælde giver det dog ikke nogle
> brugbare resultater, derfor er det helt OK at spørge her.

Har du måske kikket alle ca. 18,300 igennem ?
Info: Resultaterne 1 - 10 ud af ca. 18,300. Søgningen tog 0.12 sekunder

> Hvorfor du ser
> det nødvendigt at fastholde dit sure opstød undrer mig grænseløst.

Overhovedet ikke...
Mon ikke du stadig skulle holde dig til dine Legoklodser, istedet
for de latterlige udtagelser...

Mvh Kim