Need For Speed - Underground?
Fra : Anders Houmark

Dato : 17-10-03 00:14

Hejsa.. Jeg synes ikke lige at kunne finde ud af hvornår dette spil
udkommer.. Det er ikke listet på www.spilpriser.dk og jeg synes ikke at
kunne se datoen på www.needforspeed.com som er E.A.'s egen side for
spillet.. Så en udgivelsesdato ville være rar at vide :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 17-10-03 01:15

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne se datoen på www.needforspeed.com som er E.A.'s egen side for
> spillet.. Så en udgivelsesdato ville være rar at vide :)

Jeg har hørt i slutningen af næste måned men selvom at det er
rigtigt, skal det, traditionen tro, nok blive udsat :)
Demo´en skulle komme i starten af næste måned har jeg også hørt.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 17-10-03 01:19

Vil forøvrigt lige siges at for dem som ikke kan vente så er
Street Legal Redline ved at være fedt at spille. Der er udgivet
2 patches til det nu.

Hvis der er nogle der installere den første patch og ikke kan
komme ind i spillet, altså det hopper tilbage til desktop efter
visning af et billede af 2 biler så skal de bare slette eller rename
prime.avi. Så funker det.

Fra : Thor

Dato : 17-10-03 17:18

> Vil forøvrigt lige siges at for dem som ikke kan vente så er
> Street Legal Redline ved at være fedt at spille. Der er udgivet
> 2 patches til det nu.
Kan du så ikke lige komme med et link hvor jeg kan downloade patchne

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 17-10-03 19:56

"Thor" <dunston@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Kan du så ikke lige komme med et link hvor jeg kan downloade patchne

http://www.invictus.hu/index.html

Det skal selvfølgelig lige siges at der stadig er problemer med
spillet men det er primært, for mit vedkommende, i selve championship,
hvor man kan vinde en mustang. Det tog mig lige nogle forsøg før
jeg fik den da den kunne finde på at hoppe ud af spillet efter
jeg havde passeret mållinien.

Fra : Kim Sørensen

Dato : 17-10-03 07:43

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in message
> [...]
> kunne se datoen på www.needforspeed.com som er E.A.'s egen side for
> spillet.. Så en udgivelsesdato ville være rar at vide :)

27. november igølge EA's danske releaseliste

http://www.ea.dk/dynpage_v1.asp?page_id=283

/Kim

Fra : Anders Houmark

Dato : 18-10-03 02:15