Freedom Fighters: Hjælp!
Fra : Steff Steffensen

Dato : 15-10-03 19:32

Hej. Jeg er i charisma level 8. Jeg skal erobre et stort fort, og befrie min
leder ( en kvinde ). Der er fire flag man skal hejse ned. Men når jeg har
dræbt alle dem jeg kan. Kan jeg ike komme op til flagene.

jeg har fundet en gang der går ned til et lille depot, med masser a første
hjælps pakker og våben OSV.

Der er også et hul, og nogle rør der går op til det. Men jeg kan ikke komme
igenenm det. Så det skal jeg nok ikke. Men hvad skal jeg så gøre for at
komem op til de flag?

Hilsen Steff

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 15-10-03 19:45

> [...]
komme
> igenenm det. Så det skal jeg nok ikke. Men hvad skal jeg så gøre for at

Du skal svjh. finde rundt i bygningen, og finde en udgang hvor du kan komme
rundt og ind i fortet, og op af nogle trappere, der sidder inde i væggen.
Herfra kan du bevæge dig rundt i de fire hjørner udenfor bygningen, hvor
flagene er.

Fra : Steff Steffensen

Dato : 16-10-03 18:19

Så, nu har jeg klaret spillet i behøver ikke besvare.

Fra : Tømreren

Dato : 15-10-03 21:42

"Steff Steffensen" <no_spam@shit.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. Jeg er i charisma level 8.

Kan du så ikke lige,sige mig hvor C4'eren er i den bane hvor man skal
sprænge ventsystemet... Carisma-level 7... den hvor man starter på en masse
isflager med nogen brændende helikoptere osv....

Jeg har prøvet i 2 timer...

Mvh
Tømreren

Fra : Jackie

Dato : 15-10-03 22:37

"Tømreren" <Bilhifi@ofir.dkHULAHOP> skrev i en meddelelse

> [...]
masse
> isflager med nogen brændende helikoptere osv....

Du skal kravle ned i kloakkerne, og finde C4 sprængstoffet i en anden bane,
hvor der er et ammonutionsdepot.

Jackie

Fra : Tømreren

Dato : 16-10-03 05:36

"Jackie" <jackieloa@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Du skal kravle ned i kloakkerne, og finde C4 sprængstoffet i en anden
bane,
> hvor der er et ammonutionsdepot.

Ok...Det prøver jeg..
Takker

Fra : Steff Steffensen

Dato : 16-10-03 07:27

hvis du ikke er kommet forbi de to mænd der skyder oppe fra tårnet skal jeg
prøve at hjælpe:

Når banen starter skal du gå om bag skibet, der er en første hjælps pakke.
Inden du tager den skal du få dine 2 mænd til at stille sig så tæt op af den
brændende helikopter som muligt, så de ikke bliver beskudt af mændene i
tårnet. bagefter skal du skyde den mand (han har en slags ridder berustning
på ) der er meget svær at dræbe. Inkl. de andre der er tæt ved helikopteren.
Så tager du hans maschine gun og løber om bag et lille isbjerg tæt ved
helikopteren. Derfra skal du prøve på at dræbe de to mænd.

Når du har gjort det skal du tage alle de første hjælps pakker der er, og
gi´dem til de sårede, så har du ca. 5-6 mænd bag dig. Når du når han til den
sidste ( hvis du tager dem i række følge I hvor tæt de er på helikopteren ).
Så er der 2 bazookaer. Du skyder ind af vinduet oppe i tårnet hvor de to
mænd ligger og er døde. Så får du +25 charisma! Det andet bazooka skud skal
du bare bruge til et eller andet.

Så går du hen til tårnet, så kommer der nogle mænd, skyd dem. Så går du hen
til kejen, der er en stige du går op af. Og skynder dig i dækning og skyder
en sniper lige overfor!

hvis du mangler mere hjælp kan du bare skrive. Hilsen Steff

Fra : S@ndman

Dato : 16-10-03 08:47

> [...]
hen
> til kejen, der er en stige du går op af. Og skynder dig i dækning og

-------
Jeg kan ikke finde hvor jeg skal placere C4 ved tårnene...?? Det er det
eneste jeg
mangler på den bane....

S@ndman

Fra : Steff Steffensen

Dato : 16-10-03 09:19

Ja men du behøver ikke springe noget tårn. Missionen er bare at du skal
erobre det flag. De andre ting FX at smadre broer er bare en bonus. Hvis du
synes det er for svært skal du bare tage det flag, så er missioenen klaret.