Grim Fandango
Fra : Anders Falck Tindbor~

Dato : 15-10-03 15:41

Jeg sidder fast i denne gamle klassiker og har gjort det i lang tid...
trælst.
Det har ligget lang tid og samlet støv og jeg mangler enten en komplet
forklaring, screendumps eller savegames til at komme videre fra...

Det drejer sig om scenen lige efter hvor den der dims får revet hjertet ud
og man skal have det fri fra edderkoppe spindet igen for at sætte det på
plads. Her skal man lege med et underligt træ som har nogle pumper - en
trillebør skal vist køres henover ledningerne på en bestemt fremgangsmåde,
men fatter ikke hvordan.

Er her nogen som har et savegame lige efter eller kan skære det ud i pap? De
walktroughs jeg har opdrevet hjælper ikke ret meget.

Fra : Christoffer

Dato : 15-10-03 21:51

"Anders Falck Tindborg" <aft@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]

>her nogen som har et savegame lige efter eller kan skære det ud i pap? De
> walktroughs jeg har opdrevet hjælper ikke ret meget.

Efter hvad jeg kan huske skal du få den underlige slags vindmølle/juletræ
til at svinge ustabilt. Det skal du gøre mens Glottis (ham det store orange
væsen) hænger oppe i vindmøllen hvad vil resulterer i at den vælter. Jeg er
ikke sikker på rækkefølgen men prøv at gøre vindmøllen ustabil (ved at køre
trillebøren over ledningerne) og bagefter få Glottis til at kravle op i den
(Det er mit bedste bud). Det gælder i virkeligheden bare om at
eksperimentere sig frem.

Mvh
Christian