Er der meget, lidt, eller slet ingen steal~
Fra : david andreasen

Dato : 15-10-03 14:53

-
david

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 15-10-03 15:59

Meget meget lidt, på grænsen til ingenting.

Hvem vil dog også stealthe, når de har TO lyssværd! *ZoooingZwizhZap*

Fra : david andreasen

Dato : 15-10-03 16:10

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse

> Meget meget lidt, på grænsen til ingenting.
>
> Hvem vil dog også stealthe, når de har TO lyssværd! *ZoooingZwizhZap*

Okey. Tak!
Ville bare vide om man skal løbe ind til fjenden og skrige; Her er jeg! med
lysværdet i hånden. hehe!
Er det sådan man skal spille jedi outcast?
Eller er der alternativer?
-
david

Fra : Henrik Hansen

Dato : 15-10-03 17:09

> [...]
med
> lysværdet i hånden. hehe!
> Er det sådan man skal spille jedi outcast?

Det er nogenlunde sådan spillet er, ja! ;)

Der er GANSKE lidt stealth, men det er MEGET begrænset, som det også
tidligere er nævnt.

Det er et ret actionpræget spil... og efter hvad jeg har hørt er
efterfølgeren (Jedi Academy) endnu mere actionpræget...

Vil du have stealth er det nok Splinter Cell du skal spille. Det bliver vist
ikke meget mere "stealthed" end det. ;)

Henrik L. Hansen
virus@privat.dk

Fra : david andreasen

Dato : 17-10-03 15:35

Hej.

> [...]
>
> Det er et ret actionpræget spil... og efter hvad jeg har hørt er
> efterfølgeren (Jedi Academy) endnu mere actionpræget...

Okey. Men efter at ha' spillet demoen en lille bitte smule (bruger demoen
til at træne inden jeg spiller den fulde) syntes jeg at lyssværd og diverse
force power evner, giver en vis actionpræget stealthfornemmelse.
Hovedsagelige er jeg kun til ekstrem stealth first person shooters (fps) pc
spil. Men Jedi Outcast kan faktisk godt blive interessant.

Jeg har bare lige et spørgsmål.
Med lysværdet, kan man rette de parrerede slag fra fjendes våben ind på en
eller anden måde, så de rammer mere præcist tilbage?

> Vil du have stealth er det nok Splinter Cell du skal spille. Det bliver
vist
> ikke meget mere "stealthed" end det. ;)

Nej, tredie person view tror jeg ikke er noget for mig, men ellers lyder SP
virkelig spændende.

-
David

Fra : Henrik Hansen

Dato : 17-10-03 18:33

> [...]
diverse
> force power evner, giver en vis actionpræget stealthfornemmelse.

Snakker vi om Jedi Outcast (JK2) eller Jedi Academy (JK3)?

Hvor mener du stealth kommer ind i billedet? Det hjælper da ikke meget at
snige sig rundt...

> Jeg har bare lige et spørgsmål.
> Med lysværdet, kan man rette de parrerede slag fra fjendes våben ind på en
> eller anden måde, så de rammer mere præcist tilbage?

Du får mere og mere erfaring jo længere du kommer ind i spillet og du kan så
vælge hvilke evner du vil satse på.
Derved kan du også blive bedre til at parere laserskud med lyssværdet, men
du kan ikke selv vælge hvor de skal ramme henne.

> vist
>
> Nej, tredie person view tror jeg ikke er noget for mig, men ellers lyder
SP
> virkelig spændende.

Hvis du virkelig er så vild med stealth som du siger burde du give det en
chance. ;)

Henrik L. Hansen
virus@privat.dk

Fra : Fax_Modem

Dato : 18-10-03 08:15

Hejsa

Hvis 3.persons ikke lige er dig så prøv Thief 1 og 2 og evt. også Deus Ex.
Her er der masser af stealth og altsammen i 1. person. Det er ældre spil og
jeg har oplevet problemer med at køre Thief 2 under Windows XP men det er
nogle virkelig fede titler der bestemt er værd at tjekke ud. Men jeg vil
også give Henrik Hansen ret - du burde give Splinter Cell en chance. Det er
et rigtig flot spil og selvom det er i 3.persons så fungere det rigtig godt.
:)

mvh.
Jesper

Fra : Henrik Hansen

Dato : 18-10-03 11:02

Årh ja, da! Hvordan kunne jeg glemme Thief 1 og 2!!?

KLASSIKERE... intet mindre. 1´eren var fed, selvom der dog gik lidt for
meget Tomb Raider i det et stykke inde i spillet, da det blev mere og mere
overtroisk. Det fedeste var KLART missionerne, hvor man skulle bryde ind i
et slot eller lignende... hvor der var vagter over det hele. Ikke de der
rådne monstre. Alt for fedt at sidde i en mørk krog og vente på at vagten
går forbi. Så spænder man sin bue og SVIIIRP... så sidder der en pil i
halsen af vagten. Hehe... alt for fedt. ;)

2´eren var endnu federe og der var lagt langt mere vægt på de menneskelige
modstandere. Der var stadig lidt overtroisk i det (skeletkrigere osv.), men
slet, slet ikke så meget som i 1´eren.

Jeg har faktisk stadig 1´erne liggende, hvis nogen vil købe det! ;)

Henrik L. Hansen
virus@privat.dk
------------------------

Fra : david andreasen

Dato : 18-10-03 17:07

Hehe! SKAL bare lige svare på det.
Jeg har spillet Deus Ex 13 gange. Theif 2 the metal age har jeg anskaffet
først for langt tid siden i den originale eidos udgave. Så senere anskaffet
den i 'SoldOut software' udgaven. Ved godt at det er Eidos's "spil", men
'Soldout' har udgivet spillet i en compact udgave med alle opgraderingerne
og nu med xp compatibiltet), Jeg har som sagt dem begge, skulle jeg få lyst
til at spille den en dag.Også opgraderings patchene + nocd
(uofficielle)patchen til eidos udgaven (der er hammer mange problemer med
eidos udgaven). Men så kom falcon 4 på min foretrukne liste istedet og jeg
har stadig ikke fløjet F4 ret meget ej heller spillet Theif 2 endnu ,
brugte alt min spille tid på at spille Deus Ex endnu en gang og endnu engang
og... (Hitman 1 og 2 har jeg også spillet, nu jeg nævner det.).
Man burde teste alle pc spil 13 gange før de udgives. Det giver en
enorm viden om spillet inden det bliver udgivet.
Ihh hvor er det dejligt at få det ud!
-
david

Fra : david andreasen

Dato : 18-10-03 17:26

"Henrik Hansen" <virus_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> diverse
>
> Snakker vi om Jedi Outcast (JK2) eller Jedi Academy (JK3)?

Jedi Outcast (JK2

> Hvor mener du stealth kommer ind i billedet? Det hjælper da ikke meget at
> snige sig rundt...

Det kan da godt være at du har ret, så!
Men tænkte at jeg kunne *hænderne for øjnene* snyde lidt. Eftersom der
åbentbart ikke er så meget stealth, så måske at jeg skulle "skabe" stealth
eller måske det ikke er nødvendigt og der så kan være steath uden snyd (men
lad os ikke diskutere snyd), Jeg tænker på mind trick forcen evt i
kombination med lightsaber throw. Eller bare snige rundt om hjørnet med brug
af mind trick uden angreb, selvfølgelig til en hvis grad. Force puch til at
aktivere knapper på afstand uden at faktisk være i fare (hmm ved ikke om man
kan det på afstand. Det var ingen spørgsmål.)

> [...]

> Derved kan du også blive bedre til at parere laserskud med lyssværdet, men
> du kan ikke selv vælge hvor de skal ramme henne.

Godt det var lige det jeg ville vide.

> SC
>
> Hvis du virkelig er så vild med stealth som du siger burde du give det en
> chance. ;)

Hmm! måske. Men så ville det betyde at Jedi Outcast (JK2) kommer på hylden
uden at have spillet det, Måske, måske ikke, jeg tror faktisk at jeg vil
undersøge det. Så langt så godt. Har lige nok tid til at spille kun et
enkelt spil.