BF1942 pc'er går ned efter installation af~
Fra : MuLLE

Dato : 14-10-03 10:43

Hej NG

Efter at jeg har installeret Desert Combat mod'et til BF1942.

så går min spillet ned, den slukker simpelthen bare.

Uden nogen form for fejl meddelelse, den ryger bare lige ud på skrivebordet.

Er det noget, nogen har erfaring med.

I så fald, kan man hjælpe mig..

Jeg har en:

2.4 KHz

768 mb ram

Windows XP pro

Gforces 4 MX

Creative Audgigy 2

De nye driverer skulle være installeret.

MvH MuLLe.

P.S. Skulle måske lige sige at den aldrig gjorde det, før installationen af
Desert Combat.

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 14-10-03 11:26

"MuLLE" <mullde_berg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> så går min spillet ned, den slukker simpelthen bare.
>
> Uden nogen form for fejl meddelelse, den ryger bare lige ud på

hutigere cpu

nej spøg til side....prøv at afinstallere det HELE.
Start så med Bf1942 og opdateringen til BF1942

Tjek så at du kan spille det evt.joine online servere og så installer Desert
Combat.
Den nyeste BF1942 update hedder v145.18 og den nyeste DC MOD hedder 0.4J.
Den kan begge hentes på www.boomtown.dk hvis du er minimum Basismember.

Jeg kører med begge updates og kan sagtens spille både Single og
Multiplayer..

Håber det hjalp...

Fra : MuLLE

Dato : 14-10-03 11:41

> [...]
> Combat.
> Den nyeste BF1942 update hedder v145.18 og den nyeste DC MOD hedder 0.4J.

Alt det du anbefalder her, det har jeg prøvet....
Men det hjælper desværre ikke, men jeg kan da prøve igen.
Det er sku' træls, for det er det fedeste.....

Men er der andet jeg kan prøve......

MvH MuLLe

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 14-10-03 11:59

> [...]
> Men det hjælper desværre ikke, men jeg kan da prøve igen.
> Det er sku' træls, for det er det fedeste.....

ja den RIGTIGE kedelige løsning:

Format C: = slet hele hardisken og geninstaller alt....

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-10-03 12:49

MuLLE (mullde_berg@hotmail.com) skrev følgende:
> [...]
> Men det hjælper desværre ikke, men jeg kan da prøve igen.
> Det er sku' træls, for det er det fedeste.....

Har du husket at ændre i "videodefault.con"?

Den ligger her:
"........\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings"

"renderer.allowAllRefreshRates 0" skal ændres til
"renderer.allowAllRefreshRates 1"

- Martin

Fra : MuLLE

Dato : 14-10-03 15:14

> Har du husket at ændre i "videodefault.con"?

Nej det havde jeg ikke gjort, men det hjalp heller ikke.
Nu bliver jeg sku' snart ked af det.

Er der andet jeg kan prøve.........

MvH MuLLe

Fra : MuLLE

Dato : 15-10-03 09:43

Det ser ikke ud til at der er andre, som vil forsøge at hjælpe mig.
Så er der måske ikke andre udveje, end at ominstallere min pc'er.
Det er sku' træls, men det er der jo ikke noget at gøre ved.

Men ellers tak for hjælpen gutter!!!!

MvH MuLLe

Fra : david andreasen

Dato : 15-10-03 15:18

Når du har windows xp skal du måske ikke reinstallere din hardisk, jeg TROR
at microsoft har lavet xp'eren til at KUN kunne installeres en gang eller et
få antal gange. Men er ikke sikker. noget med minimale antal online
registreringer for at xp idet hele taget skal kunne køre, TROR jeg. Undersøg
det!
Med mindre at du har norton ghost, så er det vist intet problem.
-
david

Fra : Per Egil Undersåker

Dato : 15-10-03 11:34

"MuLLE" <mullde_berg@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>

> MvH MuLLe.
>
> P.S. Skulle måske lige sige at den aldrig gjorde det, før installationen

Dersom Hardware Acceleration er krysset ON i spillet og satt på OFF vha
dxdiag, krasjer mitt oppsett også.