MOHAA - Breakthrough
Fra : :o\)

Dato : 13-10-03 19:21

Hvad skal jeg gøre i den bane der hedder ITALY- ANZIO ?
Jeg skal stoppe en konvoj, jeg har 2 springladninger/bomber, jeg aktiverer
dem begge, men der sker intet ??
V.h.

Fra : Due

Dato : 13-10-03 19:31

Du skal placere sprængladninger nede ved vejen på de 2 store sten....Det har
du nok fundet ud af, derefter skal du vente på at konvojen kommer, og
derefter sprænge bomberne når det forreste køretøj er ud for den sidste
sprængladning............................

XXX
Due

Fra : :o\)

Dato : 13-10-03 20:08

Tak
men jeg kan kun se 1 springladning og 1 stor sten ????
Er stenene ved siden af hinanden eller over for hunanden eller på samme sten
??
Vh.

Fra : Nic

Dato : 13-10-03 20:28

> men jeg kan kun se 1 springladning og 1 stor sten ????
Der er kun den...

Bagefter er det bilerne ;)

Fra : :o\)

Dato : 13-10-03 20:34

Hvad mener du Nic ?
Der er jo ik noget der springer i luften ????

Fra : Nic

Dato : 13-10-03 20:56

> Hvad mener du Nic ?
> Der er jo ik noget der springer i luften ????

Du sætter en charge på stenen, og springer den når første lastbil er ud for den.

Fra : :o\)

Dato : 14-10-03 06:03

Der sker stadigvæk ikke en skid ?
Jeg forsøger og forsøger, men intet springer i luften - fuuuuuuuuuck

Fra : Carsten

Dato : 14-10-03 06:58

Du skal tilbage op til tændsatsen. Du ved den firkantet boks med et håndtag
i. Der hvor du starter på banen. Placere bomben, tilbage, aktivér når de 2
første lastbiler er ud for stenen og så ned og placere den anden bombe på
den lastbil du ikke kan nakke med den 1. bombe.
Hilsen.Carsten

Fra : Christoffer

Dato : 14-10-03 10:10

"" <botterne@hotmail.com> wrote in message
> Hvad skal jeg gøre i den bane der hedder ITALY- ANZIO ?
> Jeg skal stoppe en konvoj, jeg har 2 springladninger/bomber, jeg aktiverer
> dem begge, men der sker intet ??
> V.h.

Det er altså ikke særligt svært, gjorde det i første forsøg. Du skal jo bare
placere den bombe gå tilbage til detonatoren og vente til den første lastbil
passere og sprænge den i luften. Hvor svært kan det være ;)

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-03 10:20

"Christoffer" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
lastbil
> passere og sprænge den i luften. Hvor svært kan det være ;)

Lige mine ord, jeg synes der kommer det der er svære i spillet

Mvh. Vega.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 14-10-03 12:06

On Tue, 14 Oct 2003 11:19:59 +0200, "Vega" <NONE> wrote:

> [...]
>bare
>lastbil
>
>Lige mine ord, jeg synes der kommer det der er svære i spillet

Bestemt!! Og jeg synes der er nogle fede baner i denne addon! Især:
Follow Klaus
Moterbombe tanks
Undgå masten bliver sprunget i luften

Faneme go 'underholdning

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 14-10-03 12:03

On Mon, 13 Oct 2003 20:20:59 +0200, ":o\)" <botterne@hotmail.com>
wrote:

>Hvad skal jeg gøre i den bane der hedder ITALY- ANZIO ?
>Jeg skal stoppe en konvoj, jeg har 2 springladninger/bomber, jeg aktiverer
>dem begge, men der sker intet ??
>V.h.

Placér en sprængladning på den ene sten. Gå tilbage til detonatoren
aktiver den og vent på lastbilerne. Når de kommer tryk på detonatoren
igen når den første bil er ud for stenen.
Pløk nogle soldater og gå ned og spræng de sidste biler i luften.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : :o\)

Dato : 14-10-03 15:22

Ja hvor svært kan det være, jeg beklager min dumhed og takker alle dem der
har hjulpet.
Mit problem var åbenbart at udløseren skulle aktiveres 2 gange og jeg
forsøgte kun 1 gang.
Endnu engang takker til jer alle.
vh.

Fra : Christoffer

Dato : 14-10-03 17:06

> [...]
> har hjulpet.
> Mit problem var åbenbart at udløseren skulle aktiveres 2 gange og jeg

Hehe det er da bare 100% iorden og hvis man ikke måtte spørge ville der jo
slet ikke være nogen NG. Forresten synes jeg at Breakthrough kører meget
bedre en Spearhead gjorde, så EA må have taget sig sammen denne gang.
Banerne er også sjove, og nogle steder er de meget svære f.eks. den hvor man
skal smadre kampvogne med morteren (den brugte jeg ihvertfald mindst 20
gange på at komme igennem)

Mvh
Christoffer

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-10-03 22:54

> [...]
man
> skal smadre kampvogne med morteren (den brugte jeg ihvertfald mindst 20

Specielt kører multiplayer bedre end Spearhead gjorde. Det manglede også
bare. Still beats me, hvordan Spearhead multiplayer kørte så meget dårligere
end MoHAA! Hvad f*nden tænkte de på?