CoD Demo skulle være fed
Fra : Bjarne Krog

Dato : 13-10-03 19:13

Meeeeeeeen hvorfor hakker det på min putter??

Jeg har en gf-fx 550MHz/ 3.6ns/DDR
Cpu er en p4 2.4 G
1024 mb DDR RAM

Den første demo hakkede kun i 3 sek. hvert 4. min, men den sidste nye
demo er helt ude i hampem, det hakker og stener så jeg ikke engang kan
ramme folk uden at de står stille i mindst 15 sek. for så lang tid
tager det at få sigtet på plads

Pl vær lidt seriøs med svarrene da dette går mig MEGET på da jeg
ellers gerne ville have været først i køen ved den lokale spil shop
for at købe dette da det ser helt vildt lovende ud.

Hilsen
[TFdk] AcuDoc
Hvis du vil joine TFdk så hent en ansøgning her http://www.tfdenmark.dk/

Fra : Henrik Hansen

Dato : 14-10-03 18:06

Det lyder ret underligt....

Jeg har en AMD 1600+ med 512 mb RAM og GeForce 4 Ti4600

Det kørte uden hak hos mig... :-/

Henrik L. Hansen
virus@privat.dk
------------------------

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-10-03 19:36

"Bjarne Krog" <nospam@blivrask.dk> skrev i en meddelelse
> Meeeeeeeen hvorfor hakker det på min putter??
>
> Jeg har en gf-fx 550MHz/ 3.6ns/DDR
> Cpu er en p4 2.4 G
> 1024 mb DDR RAM

Standard svar:
Nyeste drivere?
DirectX?
Kørende programmer i baggrunden?
Hvilken opløsning kører du spillet i?

Mvh
Benjamin

Fra : Bjarne Krog

Dato : 18-10-03 12:39

On Tue, 14 Oct 2003 20:36:04 +0200, "Laziter [9440]"
<laziter@NOSPAMgamebox.net> wrote:

>"Bjarne Krog" <nospam@blivrask.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

hehe, jeg kørte med den sidste nye driver, og det var det der var
problemet, jeg hentede en af de gamle bare for at prøve det af, og
vupti så havde vi en glad mand på banen