RTCWolfenstein : Enemy Territoy
Fra : Mark

Dato : 11-10-03 13:14

Nogen der spiller det?

Bemærkelsesværdigt at det er gratis og standalone

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 11-10-03 13:31

> Nogen der spiller det?
>
> Bemærkelsesværdigt at det er gratis og standalone

Der findes en del spillere derude. Vi har et par servere på Boomtown.

Årsagen til at det er gratis og standalone er at det først blev udviklet som
udvidelse, men singleplayerdelen kunne vist ikke leve op til standarden, så
det blev besluttet at udgive det gratis og alene.

Fra : Jan

Dato : 11-10-03 15:02

Der var en gang jeg kunne finde en dansk server der hed noget i stil med
key.dk
Den kan jeg ikke finde mere, nogen der kan fortælle hvorfor?
Andre jeg kender kan stadig finde den?
mvh
jan

Fra : Brian Hansen

Dato : 12-10-03 06:04

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> wrote in message news:3f87f82f$0$45361$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Årsagen til at det er gratis og standalone er at det først blev udviklet som
> udvidelse, men singleplayerdelen kunne vist ikke leve op til standarden, så
> det blev besluttet at udgive det gratis og alene.

Hey!
Måske et dumt spørsmål, men er der stadig en singelplayer del og er den
eventuelt værd at hente/spille på trods af manglende opfyldelse af standarden?

Mvh.
Brian

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 12-10-03 12:53

> Hey!
> Måske et dumt spørsmål, men er der stadig en singelplayer del og er den
> eventuelt værd at hente/spille på trods af manglende opfyldelse af
standarden?

Ingen singleplayerdel. Multiplayerdelen skulle dog være lige så god som i
Return to Castle Wolfenstein, som var storartet!

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 11-10-03 13:48

Mark wrote:
> Nogen der spiller det?

Ja da! Det er sq meget underholdende i ny og næ

--
Martin K