Jeg kommer for hurtigt... :-((
Fra : KST

Dato : 28-10-03 02:27

Hej Alle...

Jeg har et ret generende problem, og det er at jeg dårligt nok kan få pikken
ind i varmen før den 'går af'... Det er noget irriterende ikke at kunne få
konen med, når jeg er færdig er hun dårlig nok blevet varm... Har andre et
lignende problem, og har nogen et "Løsningsforslag"???

På forhånd tak...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-10-03 03:40

On Tue, 28 Oct 2003 02:27:21 +0100, "KST" <kst@pc.dk> wrote:

> [...]
>konen med, når jeg er færdig er hun dårlig nok blevet varm... Har andre et
>lignende problem, og har nogen et "Løsningsforslag"???

Ohh hvem der bare var så heldig

spild den af et par timer før samleje så skulle der nok være lidt mere
at gør godt med hvis det ikke hjælper så gør det ... 1 time før osv...
--
Mv.
Bo M Mogensen

Stina Hofmann :"I øvrigt er det vigtigere at have en god røv, for brystmålet kræver at
de kigger op når man går forbi, mens røven kan registreres ud ad -øjenkrogen, mens de stadig fokuserer på skærmen."

http://neft.homepage.dk/camus.htm

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-03 06:54

> [...]
> konen med, når jeg er færdig er hun dårlig nok blevet varm... Har andre et
> lignende problem, og har nogen et "Løsningsforslag"???

Jeg har engang læst at man kan "træne" sig op til at holde længe ved at
ornanere. Så lige før du kommer skal du holde en pause på 5-10 minutter
(uden at du kommer) - og så ornanere igen, lige indtil du er tæt på at
komme, og en pause igen. Ved at gøre dette nogle gange (måske over et par
uger) skulle man kunne begynde at holde længere.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : DaneX

Dato : 28-10-03 10:03

> [...]
> komme, og en pause igen. Ved at gøre dette nogle gange (måske over et par
> uger) skulle man kunne begynde at holde længere.

Ja, det har jeg også læst adskillige steder - blot med den forskel at det er
30 sekunders pause og ikke 5-10 minutter. Den skal jo ikke nå at falde helt
men blot at den største "gejst" lige fortager sig.
Men det kan du jo eksperimentere lidt med - men husk ... det kræver
disciplin ikke at komme, når det er aller mest dejligt. ;)

Hvis du har en RIGTIG dejlig og forstående kone, så kan hun jo hjælpe dig,
når du er nået et stykke hen. Først med hånden og senere med munden, når du
er blevet skrappere til at styre din udløsning. Men fortsat hvor I stopper,
når du er lige ved at komme og så fortsætter lidt efter.

/DaneX

Fra : K.G.

Dato : 28-10-03 09:29

Hej KST ....

Det første jeg tror I skal gøre er at ta' den med
ro - alt efter alder kan vi mænd næsten altid igen
efter en pause så få du blot din første udløsning
evt. uden at det foregår i direkte samleje men ved
gensidig tilfredstilling og lad så op til selve
højdepunktet igen stille og roligt til din Kone er med ...

Jeg kender ikke din alder men vil da støtte Jeppe
onani evt. før i går i seng sammen tager den værste
spænding eller optræning som Jeppe er inde på er
en god ide ....

Lær dig selv at kende og hvor langt du kan gå og
hold så en pause og det samme i sengen med din
kone ....

Det store knald er et teamwork så tal om det og
hjælp hinanden - gør det ikke til et problem.

Held og Lykke
K.G.

Fra : Anita

Dato : 28-10-03 10:38

"K.G." <kg@lite.dk> skrev

> Det første jeg tror I skal gøre er at ta' den med
> ro - alt efter alder kan vi mænd næsten altid igen
> efter en pause så få du blot din første udløsning

Det gælder ikke for alle. Og det behøver ikke være et spørgsmål om alder.

Venligst Anita

Fra : K.G.

Dato : 28-10-03 11:06

Hej Anita ....

Du skriver lidt tørt ....

> Det gælder ikke for alle. Og det behøver ikke være
> et spørgsmål om alder.

Jeg er ikke Læge eller Sexolog - men det har rigtig meget
med alder at gøre - *også med alder* ....

Også med stress - også med fysisk tilstand ikke mindst
med psykisk tilstand men *rigtig meget* med alder ....

Det tror jeg der er rigtig mange *mænd* som har
erfaret ... ;-/

Med venlig hilsen
K.G.

Fra : Anita

Dato : 28-10-03 11:18

"K.G." <kg@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Anita ....
>
> Du skriver lidt tørt ....

Hmm...

> Jeg er ikke Læge eller Sexolog - men det har rigtig meget
> med alder at gøre - *også med alder* ....

Ja det har det _også_. Men det _behøver_ ikke have med alderen at gøre. Jeg
har oplevet unge, der ikke kunne igen og lidt ældre, der kunne blive ved og
ved.

oO( måske det handler om duracel-batterier... )

> Også med stress - også med fysisk tilstand ikke mindst
> med psykisk tilstand men *rigtig meget* med alder ....

Hmm... så må min kæreste have været kronisk stresset i de 3 år jeg har kendt
ham. Han har aldrig kunnet igen, lige efter.

> Det tror jeg der er rigtig mange *mænd* som har
> erfaret ... ;-/

Ikke min kæreste, det har altid været det samme.

Venligst Anita

Fra : K.G.

Dato : 28-10-03 11:45

Hej Anita .....

Du skriver bla.:

> Ikke min kæreste, det har altid været det samme.

Det er evt. fordi han kun "tænder" på dig en gang

I øvrigt generaliserer jeg ikke jeg fremhæver blot
vigtige elementer i *Mandens* formåen ud fra det jeg
har læst og selv oplevet ....

Det jeg har givet udtryk for er der rigtig mange
mænd som oplever og som har oplevet - dermed
være ikke sagt at det er den eneste sandhed ...

EOD!

Med venlig hilsen
K.G.

Fra : Anita

Dato : 28-10-03 12:03

> [...]
>
> Det jeg har givet udtryk for er der rigtig mange
> mænd som oplever og som har oplevet - dermed
> være ikke sagt at det er den eneste sandhed ...

Christ, hvor jeg hader den afslutning på en dialog!

Jeg gør skam bare KST opmærksom på, at det ikke behøver være som du
beskriver i alle tilfælde.

Stadig venligst Anita

Fra : Henning

Dato : 30-10-03 06:58

Anita wrote:
> [...]
> kunne blive ved og ved.
>
> oO( måske det handler om duracel-batterier... )

*LOL*

> Hmm... så må min kæreste have været kronisk stresset i de 3 år jeg
> har kendt ham. Han har aldrig kunnet igen, lige efter.

> Ikke min kæreste, det har altid været det samme.

I mine unge dage, kunne jeg ret hurtigt efter hinanden,
som årene gik, tog det lidt længere tid at kunne igen,
i dag skal jeg sgu være glad for den overhovedet vil
Jeg var omkring 49-50 år, da jeg første gang oplevede
ikke at kunne får rejsning og der gik nærmest panik i
damen, men ces't la' vie for mange mænd *G*
Jeg har aldrig været hurtig til at få udløsning, men
fra de 10 minutter i mine unge dage og til i dag,
ofte at må opgive at få udløsning er der da et spring

Hvor kvinder ofte siger efter deres 40 års fødselsdag,
at deres sexliv aldrig har været bedre, sker det modsatte
ofte for mænd, der skal mere og mere til for overhovedet
at få lyst ti sex, ligesom der bliver laaaaaaannnnggggttt
mellem de kvinder, der kan få "Viggo" til bare at give
et lille-bitte spjæt, meden som teenager, kunne bare
synet af en vanille-krans få den op at stå

MVH
Henning

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 30-10-03 18:22

"Henning" <h2m@madsen.invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse
<snip>
> et lille-bitte spjæt, meden som teenager, kunne bare
> synet af en vanille-krans få den op at stå

Nå så det er det man forstår ved vanille-sex!

Så lærte jeg da også noget i dag!

Lars

Fra : nusle

Dato : 30-10-03 18:24

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Nå så det er det man forstår ved vanille-sex!
>
> Så lærte jeg da også noget i dag!

Og så kan alle vel forstå, hvorfor vanille-sex er så
umanerligt kedeligt for kvinderne *LOL*

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 31-10-03 15:27

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in message news:<3fa149a4$0$29407

> Og så kan alle vel forstå, hvorfor vanille-sex er så
> umanerligt kedeligt for kvinderne *LOL*

Vanille-sex er da en del forskellige stillinger. Ridestilling, bagfra,
missionærstilling, slikning og måske er der nogle jeg ikke har nævnt.
Er det ikke fint nok for de fleste kvinder. Det kunne egentlig være
interessant at høre fra nogle kvinder.....

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 01-11-03 00:03

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Er det ikke fint nok for de fleste kvinder. Det kunne egentlig være
> interessant at høre fra nogle kvinder.....

Vel er det da ej, vanille-sex er når man gør det med en vanille-krans! Det
kradser desuden så dejligt.

Lars

Fra : Andropov

Dato : 01-11-03 11:13

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in message

> Vel er det da ej, vanille-sex er når man gør det med en vanille-krans! Det
> kradser desuden så dejligt.

Det er måske det man kalder en kradser :)

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-10-03 10:41

"KST" <kst@pc.dk> writes:

> [...]
> konen med, når jeg er færdig er hun dårlig nok blevet varm... Har andre et
> lignende problem, og har nogen et "Løsningsforslag"???

Jeg har ikke selv afprøvet det, men det siges, at Xylokain kan gøre
det. Xylokain er en lokalbedøvende salve/creme/gel, som man normalt
bruger ved insektbid. Hvis man smører lidt på spidsen af lemmet,
skulle følsomheden blive nedsat og man skulle kunne holde lidt
længere.

Der sker ikke noget ved at smøre Xylokain på slimhinderne, så det
skulle være uskadeligt.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, juletræer, gran og julebutik
Tag familien med på skovtur og fæld dit eget juletræ.

Fra : Henning

Dato : 30-10-03 07:02

Trine Kornum Christiansen wrote:

> [...]
> længere.
>
> Der sker ikke noget ved at smøre Xylokain på slimhinderne, så det

Et forsøg værd
Da min kone på grund af ømme brystvorter ved at amme, fik
noget lokalbedøvende at smøre på, prøvede jeg at bruge det
på glansen, med det resultat, at jeg ikke efter sex i over en
time, kom i nærheden af udløsning

MVH
Henning

Fra : Paul

Dato : 28-10-03 11:42

"KST" <kst@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> konen med, når jeg er færdig er hun dårlig nok blevet varm... Har andre et
> lignende problem, og har nogen et "Løsningsforslag"???

Spørgsmålet er jo egentlig om du har for tidlig sædafgang den første gang i
har samleje - eller hver gang? Det skriver du ikke noget om.

Jeg går ud fra du har for tidlig sædafgang hver gang i har samleje. Så er
spørgsmålet blot, har i samleje mere end én gang ad gangen?
Kan du fortsætte med at få for tidlig sædafgang flere på hinanden følgende
gange?

Hvis du "kun" får tidlig sædafgang én gang, og du derefter er "færdig" -
læs: ikke længere har lyst til at have samleje - så kan der være flere
forskellige problemstillinger. Dit problem kan være af både fysisk og
psykisk art - ikke noget graverende, men noget du skal bearbejde.

Hvis du kan få tidlig sædafgang flere på hinanden følgende gange, så kræver
dit lille problem noget træning og viljestyrke. Du kan evt. onanere sammen
med din kone eller lade hende ophidse dig på anden måde. Når du kan mærke
det er tæt på en sædafgang - og det hellere lidt før end lidt for sent - så
holder du inde og lader pikken slappe lidt af indtil den er faldet lidt ned
igen. Det med at tage tid er ikke så vigtigt, det vigtigste er, at du
forsinker din sædafgang. Når pikken så er faldet ned igen onanerer du igen
til du er tæt på sædafgang, hvorefter du slapper af osv. Det kan man snildt
gøre i op til en time og samtidig have en god oplevelse.
Med tiden vil du blive væsentlig bedre til at styre din sædafgang, men, du
skal også øve dig på samme vis når I har samleje, da din kones fisse helt
sikkert føles anderledes end din hånd, samt bevægelserne og de indtryk du
får under samleje vil være det ekstra krydderi, som vil gøre det svært for
dig at holde igen og koncentrere dig om, hvornår det er tide at holde inde.

Held og lykke!

M.v.h.

Paul

Fra : David T. Metz

Dato : 28-10-03 14:40

KST kalligraferede, i
> har nogen et "Løsningsforslag"???

Andre har givet dig det ene standardforslag med onaniøvelser. Hvis din kone
hjælper til så skal i aftale at du skal give et signal når du er lige ved at
få udløsning og så kan hun klemme hårdt med tommelfingeren på undersiden
lige under hovedet - det vil stoppe udløsningen. Efter en kort pause kan hun
fortsætte og gentage. Gør det nogle gange, men sørg for at det ikke bliver
alt for trist og træningsagtig - det må også gerne være fornøjeligt. Nogle
kvinder oplever stor glæde ved den "magt" de får over partneren.

En anden mulighed, som sagtens kan kombineres med den første er at du laver
"knibeøvelser". Formålet er at få bedre kontrol over musklerne så du selv
kan holde en udløsning tilbage når den presser på. Knib sammen i de nederste
muskler - forestil dig evt. at du skal løfte pungen med musklerne (hvis du
faktisk kan er det godt). Det kan du gøre når som helst i løbet af dagen -
gerne flere gange. Det kan give ømhed i starten - som når andre muskler
trænes, men formålet er jo godt.

David

--
Bo Warming: "GLISTRUP er en bornholmsk jackass"

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 28-10-03 16:13

"KST" <kst@pc.dk> wrote in message
> [...]

Hej med dig

> [...]
> konen med, når jeg er færdig er hun dårlig nok blevet varm... Har andre et
> lignende problem, og har nogen et "Løsningsforslag"???

Kedeligt problem - men det kan der gøres noget ved.

Du kan maile mig direkte ( erstat spam med jomfru i mailadressen), så vil
jeg besvare med en visualisering vedhæftet (gratis)- der kan hjælpe dig med
at holde i længere tid.
Andre har opnået gode resultater med den metode - også ved impotens.

Kærlige hilsner
J¤mfruen) ~ Healer m.m.

Fra : jamesgarner@mailme.d~

Dato : 29-10-03 16:52

"KST" <kst@pc.dk> wrote in message news:<3f9dc634$0$54861$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> konen med, når jeg er færdig er hun dårlig nok blevet varm... Har andre et
> lignende problem, og har nogen et "Løsningsforslag"???

Det der med lige at gi' den en hånd lidt før samlege er altid godt, så
der ikke er så meget pres på. Men det der med at holde tilbage
undervejs gir jeg ikke meget for blandt andet fordi det ikke er så
godt for hende, når hun lige er der hvor klokkerne ringer, så begynder
han at holde pause, ikke godt.

Den eneste rigtigt gode løsning er at tænke over at dette at få en
udløsning det kan man altid få, det er ikke vigtigt, men at give en
kvinde orgasme, det er dejligt. Prøv at se på hende når hun kommer,
*er* hun ikke dejlig?

Derfor lær at nyde at give hende orgasme, og så kommer du så også lige
selv som prikken over i'et

Hvordan giver man så en kvinde orgasme? Jeg kender ikke nogen bedre
måde end med munden og når så hun er helt oppe at køre - *så* knepper
man hende!

James