/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
männergarten
Fra : andropov@ofir.dk


Dato : 25-10-03 20:25

Ville det ikke være en god ide med sådan en männergarten i Danmark?

Maennergarten
The Nox Bar in Hamburg is claiming a first for its new concept the
Maennergarten. I am sure most of you are fluent in German but, for the
odd one or two of you who don't count this language amongst the 13
that you know, it is means man's garden. You know, like kindergarten
for men.

For a mere $11.80 you get to park that recalcitrant husband for the
afternoon while you go off shopping. The men get to occupy themselves
with "men's games" and get a meal and two beers. Future events planned
for the Maennergarten include slot car racing and a course in making
cocktails.

The Green Man has never been to Germany but if their reputation for
beer consumption is to be believed it is improbable that two beers
will last the afternoon still the concept has some merit. Nothing like
a bit of model car racing with the boys, beer in one hand, controls in
the other.


Mænd er jo ikke så glade for at købe ind :)

http://thegreenman.net.au/mt/archives/000423.html


 
 
 
Ulvir (25-10-2003)
Kommentar
Fra : Ulvir


Dato : 25-10-03 22:20


<andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:10671100260.722704626458835@dtext.news.tele.dk...
> Ville det ikke være en god ide med sådan en männergarten i Danmark?

Er det ikke en smuuule off-topic?

Vh- Ulvir



Mark Thomas Gazel (25-10-2003)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 25-10-03 23:22

Ulvir <Augustus@mail.dk> skrev:

>> Ville det ikke være en god ide med sådan en männergarten i Danmark?
>
> Er det ikke en smuuule off-topic?

Næh, det falder udmærket ind i kategorien "samliv".

Mark



Mark Thomas Gazel (26-10-2003)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 26-10-03 00:50

andropov@ofir.dk <andropov@ofir.dk> skrev:

Hej Andro

> Ville det ikke være en god ide med sådan en männergarten i Danmark?

Totalt. Idéen er så genial, at jeg er ked af jeg ikke selv har fundet på
den. Jeg kan godt lide at handle tøj viv'en, specielt hvis det er til mig
selv eller hende, men jeg går kold, hvis skal hele byen rundt for at finde
noget til nogen andre.

Jeg venter bare på, at de får det i Noa Noa. Tæt på omklædningsrummene, så
jeg ikke skal rejse mig for, at vurdere fruen kluns.


--
Mark
www.MandeZonen.dk - Når du er træt af Tidens Kvinder
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.
Få artiklerne på dit site: http://www.mandezonen.dk/overskrifter.php4



PerX ... (27-10-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 27-10-03 15:42

In article <bnf26d$10q6c1$1@ID-96011.news.uni-berlin.de>,
markgazel@hotmail.com says...

> Jeg venter bare på, at de får det i Noa Noa. Tæt på omklædningsrummene, så
> jeg ikke skal rejse mig for, at vurdere fruen kluns.

Eller måske hvis der var kameraer i omklædningsrumne, og så en monitor
ved mandens bord? Det ville især være interessant hvis man frit kunne
skifte kamera *G*


Nicolai (26-10-2003)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 26-10-03 12:09

On 25 Oct 2003 19:25:16 GMT, andropov@ofir.dk wrote:

>Ville det ikke være en god ide med sådan en männergarten i Danmark?

Jo, især hvis der er nogle søde fyrer som skifter ble m.m. på os ;)

Jeg kan få en hel fantasi ud af sådan et koncept. En fantasi der nok
ikke lige er for børn....

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

31. oct - 2. nov 2003
Seriøs sexmesse i Silo: http://www.kinkycopenhagen.com/

Fluffi (26-10-2003)
Kommentar
Fra : Fluffi


Dato : 26-10-03 22:38


"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse
news:loanpvgoq01c7daqfbibj0hdtio1jfv321@4ax.com...
> On 25 Oct 2003 19:25:16 GMT, andropov@ofir.dk wrote:
>
> >Ville det ikke være en god ide med sådan en männergarten i Danmark?
>
> Jo, især hvis der er nogle søde fyrer som skifter ble m.m. på os ;)

Nej nej nej Nicolai.
Det skal være søde barnepiger ;)
Okay, der kan vel være plads til begge dele, og så en masse duplo klodser ;)

Fluffi



PerX ... (27-10-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 27-10-03 15:35

In article <10671100260.722704626458835@dtext.news.tele.dk>,
andropov@ofir.dk says...
> Ville det ikke være en god ide med sådan en männergarten i Danmark?

Så de indslagne på TV? :)

>
> Maennergarten
> The Nox Bar in Hamburg is claiming a first for its new concept the
> Maennergarten. I am sure most of you are fluent in German but, for the
> odd one or two of you who don't count this language amongst the 13
> that you know, it is means man's garden. You know, like kindergarten
> for men.

LOl, hvad er det for en klaphat *G*


> Mænd er jo ikke så glade for at købe ind :)

Det kommer helt an på om jeg er med til at bestemme hvad hun køber ;)


Puk (27-10-2003)
Kommentar
Fra : Puk


Dato : 27-10-03 16:33

<andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:10671100260.722704626458835@dtext.news.tele.dk...

> Ville det ikke være en god ide med sådan en männergarten i Danmark?
[SNIP]
> Mænd er jo ikke så glade for at købe ind :)
>
> http://thegreenman.net.au/mt/archives/000423.html

Jamen hvis man ikke er glad for at købe ind, hvorfor lader man så ikke bare
være med at tage med og foretager sig noget andet istedet for?
Ja jeg har svært ved at se pointen.

Mange hilsner
Puk



PerX ... (28-10-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 28-10-03 15:50

In article <mUanb.14354$jf4.799520@news000.worldonline.dk>,
powder@worldonline.dk says...
> <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:10671100260.722704626458835@dtext.news.tele.dk...
>
> > Ville det ikke være en god ide med sådan en männergarten i Danmark?
> [SNIP]
> > Mænd er jo ikke så glade for at købe ind :)
> >
> > http://thegreenman.net.au/mt/archives/000423.html
>
> Jamen hvis man ikke er glad for at købe ind, hvorfor lader man så ikke bare
> være med at tage med og foretager sig noget andet istedet for?
> Ja jeg har svært ved at se pointen.

Der er sikkert mange mænd der ikke kan se pointen ved at shoppe ;)


Anita (29-10-2003)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 29-10-03 16:47

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev
> Der er sikkert mange mænd der ikke kan se pointen ved at shoppe ;)

Pjat. Mænd shopper bare typisk efter andre ting end kvinder.

Venligst Anita



PerX ... (31-10-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 31-10-03 16:49

In article <3f9fe039$0$7157$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
anita@*SLET*stofanet.dk says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev
> > Der er sikkert mange mænd der ikke kan se pointen ved at shoppe ;)
>
> Pjat. Mænd shopper bare typisk efter andre ting end kvinder.

Jeg tvivler.


Puk (31-10-2003)
Kommentar
Fra : Puk


Dato : 31-10-03 17:40

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.1a0ca2c327124c7998a0eb@news.usenetserver.com...
> In article <3f9fe039$0$7157$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
> anita@*SLET*stofanet.dk says...
> > "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev

> > > Der er sikkert mange mænd der ikke kan se pointen ved at shoppe ;)
> >
> > Pjat. Mænd shopper bare typisk efter andre ting end kvinder.
>
> Jeg tvivler.

Jeg kan nu godt se tanken. Min far kan sagtens bruge flere dage, uger, ja
måneder på at shoppe efter stereoanlæg, fjernsyn og computer eksempelvis.
Pt. kigger han på sportsvogn og det har han såmænd gjort det sidste halve år
(hvis ikke mere). Han skal jo se, alt hvad der er at se, bestemme sig for
prisklasse, prøvekøre dem alle sammen mindst 2 gange, beslutte sig for om
han overhovedet vil give så mange penge for en bil, mens de stadig bor i DK
osv osv.

Min onkel kan bruge dage på at shoppe golfudstyr og min fætter er helt
pjattet med ure.
Min projektleder shopper cykel og det går ikke stille for sig.

Jo jo jeg kender da et par mænd eller flere, som gerne shopper, hvis bare
det drejer sig om de rigtige ting.

Mange hilsner
Puk




Anita (01-11-2003)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 01-11-03 10:46

"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev

> Jo jo jeg kender da et par mænd eller flere, som gerne shopper, hvis bare
> det drejer sig om de rigtige ting.

Lige netop

Ellers vil jeg da også godt vide, hvordan alle enlige mænd får mad på
bordet, tøj på kroppen og møbler til boligen. Jeg ved ikke med andre mænd i
parforhold, men jeg køber altså ikke tøj, barbergrej eller andre
fornødenheder til min kæreste. Madindkøbene foregår oftest i fællesskab.

/Anita



Andropov (03-11-2003)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 03-11-03 14:14

Anita skrev:

> >Traditionelt set shopper kvinder for at shoppe. Mænd for at købe noget.
>
> Det kan der være lidt om Perx :)

>Jeg synes det er noget pjat. De mænd jeg kender kan bruge timer i en
>computer eller hi-fi forretning uden at bruge en krone.

Computerforretninger er godt nok interessante.
Men jeg plejer at kigge i reklamebladene man får ind af døren.
Så når jeg står i butikken ved jeg hvad der skal kigges efter så det
plejer ikke at tage så lang tid før handelen er gjort.
Men det hænder at man går ind i en computerforretning bare for at
kigge. Det er dog når jeg er alene ude at købe ind.

> De kan bruge endnu
>flere timer på at kigge på biler og endda prøvekøre dem stadig uden
at købe
>noget.

Men biler er jo også temmelig dyre så vigtigt man får købt rigtigt.

> Mænd drømmer præcist ligeså meget som kvinder - formentlig bare om
>andre ting/emner.

Men min søster kan finde på at gå ind i 5-6 forskellige
tøjforretninger for at kigge på tøj. En gang var jeg med fordi hun
sagde hun skulle blot ind i 1 forretning at kigge på lidt tøj. Men jeg
blev klogere.

Min svoger har det dog lige sådan når der skal købes møbler. Så er de
enige om at tage ind i 10 forskellige møbelbutikker. Man bliver jo
vanvittig af at gå rundt i så mange butikker :)

PerX ... (03-11-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 03-11-03 00:51

In article <Wewob.16383$jf4.1050390@news000.worldonline.dk>,
powder@worldonline.dk says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> news:MPG.1a0ca2c327124c7998a0eb@news.usenetserver.com...
> > In article <3f9fe039$0$7157$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
> > anita@*SLET*stofanet.dk says...
> > > "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev
>
> > > > Der er sikkert mange mænd der ikke kan se pointen ved at shoppe ;)
> > >
> > > Pjat. Mænd shopper bare typisk efter andre ting end kvinder.
> >
> > Jeg tvivler.
>
> Jeg kan nu godt se tanken.

Traditionelt set shopper kvinder for at shoppe. Mænd for at købe noget.


Mark Thomas Gazel (14-11-2003)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 14-11-03 10:23

Puk <powder@worldonline.dk> skrev:

Hej Puk

> Jo jo jeg kender da et par mænd eller flere, som gerne shopper, hvis
> bare det drejer sig om de rigtige ting.

Bestemt. Jeg kører gerne rundt på cykel efter en tegneserie eller noget
andet bestemt, jeg er på jagt efter.

Der hvor jeg, og de fleste mænd, står af shoppingræset, er når man bare er
halser efter sin partner og skal slæbes gennem samtlige afdelinger af et
stormagasin fordi "man liiige skal se dit og dat".


--
Mark
www.MandeZonen.dk - Når du er træt af Tidens Kvinder
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.
Få artiklerne på dit site: http://www.mandezonen.dk/overskrifter.php4



Anita (14-11-2003)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 14-11-03 10:52

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev

Hejsa. Jeg blander mig liiige igen.

> > Jo jo jeg kender da et par mænd eller flere, som gerne shopper, hvis
> > bare det drejer sig om de rigtige ting.
>
> Bestemt. Jeg kører gerne rundt på cykel efter en tegneserie eller noget
> andet bestemt, jeg er på jagt efter.

Klart. Men kan du bruge timer i en butik, du holder af, bare med at kigge på
tingene og se om der skulle være den der helt specielle dims, som du ikke
kan undvære. Det kan min kæreste sagtens. Men han er vist også speciel på
mange måder. Han piver i hvert fald ikke over at gå på shoppe-tur. For han
kan lide det mindst lige så meget som jeg. Oftest er jeg faktisk den der
først mister tålmodigheden over de øvrige kunder eller uduelige
ekspedienter!

> Der hvor jeg, og de fleste mænd, står af shoppingræset, er når man bare er
> halser efter sin partner og skal slæbes gennem samtlige afdelinger af et
> stormagasin fordi "man liiige skal se dit og dat".

Du _skal_ vel kun "slæbes gennem samtlige afdelinger, hvis du vælger det. Vi
bruger ofte den løsning at splitte op undervejs og gå i hver sin afdeling
for at mødes igen fx. efter 15-30 minutter.

Venligst Anita



Puk (29-10-2003)
Kommentar
Fra : Puk


Dato : 29-10-03 17:24

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.1a08a098d418b5f898a0e0@news.usenetserver.com...

> Der er sikkert mange mænd der ikke kan se pointen ved at shoppe ;)

Jamen hvis de ikke kan det, hvorfor lader de så ikke bare være med at tage
med?
Hvorfor dog tage med, for så at blive placeret i en slags "børnehave" og
hentet senere?
Man kunne vel bruge tiden til noget, man godt kunne se pointen ved istedet
for.

At lave sådan en männergarten antyder vel, at manden simpelthen er
tvangsindlagt til at komme med og så iøvrigt bare er i vejen, når han gør
det. Det fatter jeg ikke. Han kan da bare sige, at han ikke har lyst og
lave noget andet.

Mange hilsner
Puk



nusle (29-10-2003)
Kommentar
Fra : nusle


Dato : 29-10-03 18:21


"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:TPRnb.15596$jf4.924438@news000.worldonline.dk...

Hej,

> > Der er sikkert mange mænd der ikke kan se pointen ved at shoppe ;)
>
> Jamen hvis de ikke kan det, hvorfor lader de så ikke bare være med at tage
> med?

Fordi nogle mænd ikke er mænd, de er "børn" - og
som sådan skal de behandles. En slags "forvaring"
til uselvstændige og hjælpeløse mænd, som ikke
kan være alene hjemme - eller foretage sig noget på
egen hånd.

Jeg kan godt se, at det må være en idé der sælger og
det endda globalt *LOL*.

Hvis ikke mændene selv kan se, at den er gal (undtaget
herfra er selvfølgelig de som har det som Nicolai *S*)
- så er der da ingen grund til at gøre dem opmærksomme
på det. Udvælgelsesprocessen gøres meget simplere for
enlige kvinder som jeg på denne måde, det er da positivt

mange hilsner
nusle



PerX ... (31-10-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 31-10-03 16:51

In article <3f9ff75a$0$95081$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...
> Hvis ikke mændene selv kan se, at den er gal (undtaget
> herfra er selvfølgelig de som har det som Nicolai *S*)
> - så er der da ingen grund til at gøre dem opmærksomme
> på det. Udvælgelsesprocessen gøres meget simplere for
> enlige kvinder som jeg på denne måde, det er da positivt
>

Hvad, du tror du kan se om de har været på männergarten? :)


nusle (31-10-2003)
Kommentar
Fra : nusle


Dato : 31-10-03 18:03


"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.1a0ca35fd45ee21998a0ed@news.usenetserver.com...

Hej,

> Hvad, du tror du kan se om de har været på männergarten? :)

Jeg holder sgu' da bare den lokale männergarten under opsyn
og registrerer de som er absolut uden for min interesse-sfære

mange hilsner
nusle



PerX ... (03-11-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 03-11-03 00:54

In article <3fa29619$0$45349$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...
>
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> news:MPG.1a0ca35fd45ee21998a0ed@news.usenetserver.com...
>
> Hej,
>
> > Hvad, du tror du kan se om de har været på männergarten? :)
>
> Jeg holder sgu' da bare den lokale männergarten under opsyn
> og registrerer de som er absolut uden for min interesse-sfære

Pas på ikke at komme op og slås med konerne *G*


Andropov (03-11-2003)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 03-11-03 10:07

Perx skrev:

> > > > Der er sikkert mange mænd der ikke kan se pointen ved at shoppe ;)
> > >
> > > Pjat. Mænd shopper bare typisk efter andre ting end kvinder.
> >
> > Jeg tvivler.
>
> Jeg kan nu godt se tanken.

>Traditionelt set shopper kvinder for at shoppe. Mænd for at købe noget.

Det kan der være lidt om Perx :)

Anita (03-11-2003)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 03-11-03 13:02

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev

> >Traditionelt set shopper kvinder for at shoppe. Mænd for at købe noget.
>
> Det kan der være lidt om Perx :)

Jeg synes det er noget pjat. De mænd jeg kender kan bruge timer i en
computer eller hi-fi forretning uden at bruge en krone. De kan bruge endnu
flere timer på at kigge på biler og endda prøvekøre dem stadig uden at købe
noget. Mænd drømmer præcist ligeså meget som kvinder - formentlig bare om
andre ting/emner.

Anita



Puk (03-11-2003)
Kommentar
Fra : Puk


Dato : 03-11-03 19:56

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3fa6431d$0$3736$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Jeg synes det er noget pjat. De mænd jeg kender kan bruge timer i en
> computer eller hi-fi forretning uden at bruge en krone. De kan bruge endnu
> flere timer på at kigge på biler og endda prøvekøre dem stadig uden at
købe
> noget. Mænd drømmer præcist ligeså meget som kvinder - formentlig bare om
> andre ting/emner.

Det der kan jeg også godt genkende.

Nu har min far kastet sig over sommerhuse i Vest Jylland. Hold da op, der
bliver brugt mange timer på det.
Og så er der de der auktioner på nettet. En overgang var det ægte tæpper
(han havde næsten et nyt med hjem hver uge *G*) og så var det vine i en
periode. Så var det at sportsvogne tog over, og iøvrigt også
pensionsordninger og forsikringer. Nu er det så sommerhuse i Jylland og
hver sommer er det naturligvis huse i Syd Frankrig.

Jo jo, kom ikke her og påstå, at mænd ikke shopper, det gør de skam i aller
højeste grad *G*.

Mange hilsner
Puk



PerX ... (12-11-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 12-11-03 17:44

In article <3fa6431d$0$3736$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
anita@*SLET*stofanet.dk says...
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev
>
> > >Traditionelt set shopper kvinder for at shoppe. Mænd for at købe noget.
> >
> > Det kan der være lidt om Perx :)
>
> Jeg synes det er noget pjat. De mænd jeg kender kan bruge timer i en
> computer eller hi-fi forretning uden at bruge en krone.

Har de råd?

> De kan bruge endnu flere timer på at kigge på biler og endda prøvekøre dem
> stadig uden at købe noget.

Har de råd?

> Mænd drømmer præcist ligeså meget som kvinder - formentlig bare om
> andre ting/emner.

Ja da, men det var heller ikke de traditionen går på. Nærmere en
følelsmæssig forløsning.
(og dem så stadig er sådan/nogen siden var sådan - ved jeg ikke)


Anita (12-11-2003)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 12-11-03 21:39

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev
> > Jeg synes det er noget pjat. De mænd jeg kender kan bruge timer i en
> > computer eller hi-fi forretning uden at bruge en krone.
>
> Har de råd?

Hvis de ville.

> > De kan bruge endnu flere timer på at kigge på biler og endda prøvekøre
dem
> > stadig uden at købe noget.
>
> Har de råd?

Hvis de ville.

> > Mænd drømmer præcist ligeså meget som kvinder - formentlig bare om
> > andre ting/emner.
>
> Ja da, men det var heller ikke de traditionen går på. Nærmere en
> følelsmæssig forløsning.
> (og dem så stadig er sådan/nogen siden var sådan - ved jeg ikke)

Jeg er ikke med.

/Anita



PerX ... (31-10-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 31-10-03 16:50

In article <TPRnb.15596$jf4.924438@news000.worldonline.dk>,
powder@worldonline.dk says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> news:MPG.1a08a098d418b5f898a0e0@news.usenetserver.com...
>
> > Der er sikkert mange mænd der ikke kan se pointen ved at shoppe ;)
>
> Jamen hvis de ikke kan det, hvorfor lader de så ikke bare være med at tage
> med?

Ja, det kan jeg også undre mig over - med mindre man stadig er vildt
forelsket (en af de få gange hvor jeg frivilligt shopper *blush* *G*)

> Hvorfor dog tage med, for så at blive placeret i en slags "børnehave" og
> hentet senere?
> Man kunne vel bruge tiden til noget, man godt kunne se pointen ved istedet
> for.

Formodentlig kan nogen se pointen ved øl og foldbold med andre 'drenge'
:)


Puk (31-10-2003)
Kommentar
Fra : Puk


Dato : 31-10-03 17:41

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.1a0ca323adf9727298a0ec@news.usenetserver.com...

> Ja, det kan jeg også undre mig over - med mindre man stadig er vildt
> forelsket (en af de få gange hvor jeg frivilligt shopper *blush* *G*)

Nå ja, hvad gør man dog ikke, når man er forelsket *G*.

> Formodentlig kan nogen se pointen ved øl og foldbold med andre 'drenge'
> :)

Ja klart, men hvorfor betale overpris for det på en eller anden bar, der
iøvrigt omtales som en børnehave, hvis man bare kan arrangere det med
vennerne?

Mange hilsner
Puk




Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408522
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste