Tæt på orgasme.....hvad gør jeg så :-) ?
Fra : Sanne

Dato : 23-10-03 14:59

Hejsa

Jeg har tidligere skrevet herinde (for over et år siden) fordi jeg
aldrig har prøvet at få en orgasme. Jeg fik rigtig mange gode råd, og
har da også afprøvet nogle af dem – desværre uden resultat. Måske
fordi ”gejsten” på et tidspunkt lagde sig, og jeg kom tilbage i vante
gænge og nærmest opgav at forsøge……

Nu er jeg kommet i den situation at jeg har fået mig den sødeste
kæreste. Vi har det godt på alle måder, men vi har stadigvæk kun kendt
hinanden i så kort tid (2 mdr.), at man måske endnu ikke ”taler helt
frit fra leveren”. Jeg meldte ud fra starten omkring mit problem, og
har flere gange forsikret ham om at det er MIG der har et problem og
at det derfor ikke er ham der er noget i vejen med.
Meeen han vil jo så gerne (og det vil jeg sq også *s*) Jeg vil sige at
han er meget lydhør overfor mine signaler, og jeg nyder det også, men
jeg er sjældent noget der ligner tæt på (bortset fra en enkelt gang
for nylig *s*).

Belært af tidligere indlæg er jeg jo klar over at det er MIG der har
noget jeg skal arbejde med og selv om jeg nu får uendeligt meget mere
sex end jeg plejer (har levet i cølibat i et par år), så har jeg da
(heldigvis) stadigvæk meget lyst (er det forelskelsen der mon gør at
man har lyst HELE tiden *g* ?).
Nå, men for at gøre en lang historie kort, så var jeg forleden i gang
med håndbruseren – jeg ved ikke helt hvad der skete, men det føltes
temmelig vildt, og jeg tror aldrig jeg før har været så tæt på at
komme.
Ukontrollable spændinger i underlivet, og en næsten uholdbar pine……nej
ikke næsten, for den var så uholdbar, at jeg rent faktisk stoppede til
sidst (og havde en følelse af stor utilfredsstillelse resten af
aftenen). Min klitoris føltes til sidst så følsom, at jeg næsten ikke
kunne holde en almindelig berøring ud – for slet ikke at snakke om
brusestrålen.
Og her kommer så mit spørgsmål. Er det normalt at klitoris bliver SÅ
overfølsom når man er tæt på orgasme, eller har jeg måske haft for
meget stråling på bruseren, for meget varme på vandet etc.?
Hvis det ikke har noget med de udefra kommende ting at gøre – hvad
skulle jeg så have gjort, hvad gør andre piger…..hvordan får man sig
selv til at fortsætte, når det nærmest gør ondt?
Håber der er nogen der har nogle gode forslag

Af positivt kan jeg fortælle, at det der gjorde dette her så
anderledes end andre gange, er at jeg rent faktisk tror jeg har fundet
ud af hvilket område på min klitoris der giver mig nydelse……og da min
kæreste et par dage efter slikkede mig, kunne jeg guide ham i den
retning. Wauw – det var rigtig godt …og dum som jeg er, så stoppede
jeg ham selvfølgelig

Mange hilsner fra
Sanne

Fra : Henrik B.

Dato : 23-10-03 15:44

Sanne wrote:
[...]

Umiddelbart lyder det som om du har fået en orgasme. Det er normalt at
klitoris (eller glans på penis), bliver over følsom, på den måde, efter man
har fået orgasme/udløsning.

Under alle omstændigheder, lyder det som om du er på rette vej. Du skal helt
sikkert slappe heeeelt af, når din kæreste slikker dig. Forsøg at flytte
fokus fra orgasmen, og så over på, hvordan det føles. Ikke noget med at
ligge og tænke: "Så, nu.....nej nu.....nej nu er det tæt på....så...nu...".
Forkusér i stedet på, hvor dejligt det er, så "kommer" det af sig
selv.....go' fornøjelse. )

M.v.h.

Fra : Sanne

Dato : 23-10-03 16:26

Hej Henrik

>Umiddelbart lyder det som om du har
>fået en orgasme. Det er normalt at
>klitoris (eller glans på penis),
>bliver over følsom, på den måde, efter man
>har fået orgasme/udløsning.

Jeg er ret overbevist om at jeg IKKe fik en orgasme - der var
ingen former for forløsning.....snarerer en voldsom
utilfredsstillelse bagefter. Jeg forsøgte flere gange at blive
ved, men måtte hver gang stoppe efter 5 sek. fordi pinen var for
stor (og iøvrigt var jeg ved at løbe tør for varmt vand *g*)

>Under alle omstændigheder, lyder det
>som om du er på rette vej.

Det tror jeg også, men der mangler lige det sidste.

>Du skal helt
>sikkert slappe heeeelt af, når din
>kæreste slikker dig.

Det kan jeg helt sikkert ikke. Jeg er ikke en af de piger der bare
kan ligge og slappe af imens - jeg kan slet ikke lade være med at
bevæge mit underliv
Men selvfølgelig hjælper det ikke på sagen når jeg begynder at
tænke: "Nu må han da snart være træt af at slikke mig og jeg kan
jo ikke komme alligevel". Og det var så på det tidspunkt at jeg
stoppede ham. Han spurgte bagefter hvorfor, og jeg svarede at det
var fordi at det var for dejligt.

>Forkusér i stedet på, hvor dejligt
>det er, så "kommer" det af sig
>selv.....

Hmmm - slet ikke så nemt som det lyder.....

go' fornøjelse. )

Takker

Sanne

Fra : nusle

Dato : 23-10-03 17:01

"Sanne" <vilgernevaereanonym@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

Jeg kan jo ikke fortælle dig, hvordan du er "skruet
sammen" - men jeg kan fortælle dig om mig, og så
kan det være, at der er nogle "sammenfald" du kan
bruge til noget - så det gør jeg

> [...]
> ved, men måtte hver gang stoppe efter 5 sek. fordi pinen var for
> stor (og iøvrigt var jeg ved at løbe tør for varmt vand *g*)

De første mange, mange år - hvor jeg var seksuelt aktiv,
lige fra jeg var en lille pige der onanerede, til jeg blev
de her 27-30 år, onanerede jeg uden at røre direkte
ved klitoris - min kilder er simpelthen meget følsom.

Mit "trick" var og er faktisk for det meste stadig, at
jeg lader huden der er henover min kilder være mellem
mine fingre og kilderen, når jeg onanerer. Så bliver det
ikke for følsomt *S*.

Jeg kan ikke onanere uden at fantasere om sex, og aller-
helst ret så kinky sex - sådan er jeg skruet sammen *G*.
Og jeg fantaserer også glad og gerne, når jeg er sammen
med en mand - altså når han slikker mig, for når han er
i mig, eller når jeg sutter pik - så bliver jeg af en eller
anden årsag så vidunderligt tanketom, og det er ultra
afslappende og nærmest "helbredende" for mig, da jeg
har en stresset og presset hverdag, så jeg har brug for
stunder, hvor jeg bare "er" - dem oplever jeg stort set
kun i de situationer (minder mig lige om, hvorfor jeg
bare _savner_ en mand i mit liv i disse dage *GG*).

Du er vist egentlig allerede længere end jeg - for jeg
kan slet ikke med hverken bruser eller f.eks. vibrerende
dildoer på eller i nærheden af min kilder - jeg kan slet
ikke ha' det, og det er også yderst sjældent jeg kan nyde
at blive slikket "direkte" på min kilder (altså hvis den er
sådan "fremme"), men hvis manden lytter til mig, og jeg
får lov at fortælle, at det er himlen, hvis det er rigtigt,
rigtigt vådt og meget blødt, og han så samtidig rører mig
noget så blidt i fissen - uhmmm... så taler vi maksimalt
minutter

> Det tror jeg også, men der mangler lige det sidste.

Jeg kunne ikke komme sammen med en mand, før jeg
var 28 år - for mig handlede det om at jeg var næsten
panisk angst for at "miste kontrollen" sammen med et
andet menneske - jeg havde (og har tildels) en dyb
mistillid til mennesker. Jeg frygtede (og kan stadig
frygte) at hvis jeg ikke hele tiden var "i kontrol", så
ville andre mig ondt, og jeg ville ikke kunne beskytte
mig selv mentalt.

Det har været en lang vej, at nå dertil, hvor jeg tør
"bare" være til - og i stressede perioder, eller hvis
jeg er nervøs eller lignende - så er den størst "hjælp"
til at få orgasme for mig, hvis manden formår at skabe
den ro, som jeg ikke har i mig selv.

Med ro mener jeg, at jeg indimellem har så travlt med
tusinde ting i mit liv, så jeg næsten slet ikke kan slappe
af, og selvom jeg virkelig prøver at slappe af, så får
jeg alligevel en følelse af, at jeg ikke kan være bekendt
at være "så lang tid om det", som det tager inden jeg
er faldet til ro indeni, har hengivet mig til nydelsen,
sluppet nervøsiteten og er blevet tryg ved at han synes
jeg er okay, at han ikke kun gør det "for min skyld",
at han ikke bliver "irriteret" på mig, fordi jeg lige den
dag er meget længe om det - det dejligste er, hvis han
får mig til at føle, at ligegyldigt hvor "længe" jeg vil
være om at nå dertil - så har han ikke tænkt sig at
stoppe. Har han først ladet mig mærke, at sådan er
han på det punkt *S*, så går alting meget, meget
nemmere og hurtigere fra da af.

> Det kan jeg helt sikkert ikke. Jeg er ikke en af de piger der bare
> kan ligge og slappe af imens - jeg kan slet ikke lade være med at
> bevæge mit underliv

Jeg har altid opfattet mig selv som sådan en der lå
helt stille, og som slet ikke kom med lyde eller noget
*GGG*. Det er bare helt forkert

mange hilsner
nusle

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-10-03 23:13

nusle wrote:

hej Sanne.....

jeg har læst nusles indlæg, og svarer derfor igennem denne fordi der er
mange punkter jeg er enig i, og kun kan nikke genkendende til......

min tanke da jeg læste dette, måske skulle du skifte fra bruseren til
fingrene ( du var ikke så præcis i din beskrivelse*G*) og gøre bevægelserne
lidt mere rolige..... mere rytmiske.......

> [...]
> de her 27-30 år, onanerede jeg uden at røre direkte
> ved klitoris - min kilder er simpelthen meget følsom.

enig......

> Mit "trick" var og er faktisk for det meste stadig, at
> jeg lader huden der er henover min kilder være mellem
> mine fingre og kilderen, når jeg onanerer. Så bliver det
> ikke for følsomt *S*.

jeg bruger så i stedet at bruge to fingre, som spredes en smule sådan at
kilderen ligesom "smutter" imellem dem, uden at ramme dem direkte......

hehe, så er jeg da ikke alene ;)

> Jeg har altid opfattet mig selv som sådan en der lå
> helt stille, og som slet ikke kom med lyde eller noget
> *GGG*. Det er bare helt forkert

jeg var MEGET stille før i tiden*G* så fandt jeg ud af at det faktisk er 10
gange federe at bare slippe lydende ud og nyde det i fulde drag...... siden
jeg "lærte" at slappe så meget af at jeg kunne gøre det, er jeg blevet noget
mere fri i min seksualitet ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Den forsømte

Dato : 24-10-03 09:37

Hej "Nusle"

Har kun et par spørgsmål..Du skriver du at du kun kan onanere når du tænker
på sex og helst kinky sex..Jeg er ikke så erfaren på det område (kinky sex)
Så jeg tænkte på om du ikke kunne bruge en elev*S* og hvad er det lige du
tænker på når det er kinky sex??

Den forsømte

Fra : nusle

Dato : 24-10-03 15:53

"Den forsømte" <denforsomte@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Har kun et par spørgsmål..Du skriver du at du kun kan onanere når du
tænker
> på sex og helst kinky sex..Jeg er ikke så erfaren på det område (kinky
sex)

Man behøver jo heller ikke praktisere alt man fantaserer
om - så i fantasien er alle nok mere erfarne end i virkelig-
heden

> Så jeg tænkte på om du ikke kunne bruge en elev*S*

Hvordan skulle det foregår? *G*

> og hvad er det lige du
> tænker på når det er kinky sex??

Uhh, det tror jeg heller jeg må holde for mig selv *GG*

mange hilsner
nusle

Fra : Den forsømte

Dato : 27-10-03 11:58

> [...]
>
> Man behøver jo heller ikke praktisere alt man fantaserer
> om - så i fantasien er alle nok mere erfarne end i virkelig-

Det kunne jo foregå hos dig og du satte farten ..

> Uhh, det tror jeg heller jeg må holde for mig selv *GG*

øv hvorfor?? men du kunne jo hviske det til mig*SS*
Men det er da alvorligt ment..

Den forsømte

Fra : Den forsømte

Dato : 31-10-03 10:05

Hej Nusle

Jeg ved godt det ikke er en kontakt anonnce men jeg mente jeg gerne ville
være din elev.

Fra : nusle

Dato : 31-10-03 18:00

"Den forsømte" <saskia@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg ved godt det ikke er en kontakt anonnce men jeg mente jeg gerne ville
> være din elev.

Jeg tror ikke, at jeg kan finde ud af at sex lære fra mig.

Sorry.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 10-11-03 05:03

In article <3fa29574$0$45363$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> "Den forsømte" <saskia@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Jeg tror ikke, at jeg kan finde ud af at sex lære fra mig.

Jeg tror du ikke gider *G*

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 10-11-03 12:09

PerX ... wrote:
> In article <3fa29574$0$45363$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> nusle@mail.dk says...

> Jeg tror du ikke gider *G*

Der findes noget der hedder "ludere". Prøv dem. De koster ca. kr.500,-
afhængigt af hvilke ydelser man ønsker sig. De er også meget lettere at have
med at gøre: Ingen skænderier, kun sex.

Ellers er der en gruppe som hedder dk.opslag, foruden utallige
kontaktannoncesteder som f.eks. dating.dk og scor.dk (den blå avis,
ekstrabladet osv. osv.)

Der kan man med fordel prøve at annoncere efter sexpartnere.

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : PerX ...

Dato : 15-11-03 04:47

In article <3faf71c3$0$9781$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
megafedt@hotmail.com says...

> Der findes noget der hedder "ludere". Prøv dem.

Fandeme nej!

> De koster ca. kr.500,-
> afhængigt af hvilke ydelser man ønsker sig.

Sælger de kærlighed?

> Ellers er der en gruppe som hedder dk.opslag, foruden utallige
> kontaktannoncesteder som f.eks. dating.dk og scor.dk (den blå avis,
> ekstrabladet osv. osv.)

Oh? Who cares.

> Der kan man med fordel prøve at annoncere efter sexpartnere.

Det kan du jo så fortælle dem som annoncere efter sexpartnere!

Fra : Per

Dato : 25-10-03 10:07

On Thu, 23 Oct 2003 18:00:40 +0200, nusle wrote:

> [...]
> jeg lader huden der er henover min kilder være mellem
> mine fingre og kilderen, når jeg onanerer. Så bliver det

Hej
Her er olie eller glidecreme måske også en mulighed - og lige for at komme
det i forkøbet, det her ikke noget at gøre med "vådt" det i øvrigt er - det
gør at berøring føles helt anderledes blidt (ved jeg fra mine følsomme
ædlere dele )

MVH Per

Fra : Nette

Dato : 24-10-03 07:12

"Sanne" skrev i en meddelelse
> Jeg er ret overbevist om at jeg IKKe fik en orgasme -

Det tror jeg heller ikke, du fik. Jeg kender udemærket godt den følelse. Når
jeg er blevet slikket og jeg får den, så nærmest kaster jeg den stakkels
mand væk.

> Men selvfølgelig hjælper det ikke på sagen når jeg begynder at
> tænke: "Nu må han da snart være træt af at slikke mig og jeg kan
> jo ikke komme alligevel".

Jeg kender godt den tanke. Men godt det er en fast partner, du har så.
Man må gå ud fra, at manden er voksen nok til til forstå de ting, du siger
til ham. Det har de mænd, jeg har været sammen med heldigvis været. De har
alle accepteret, at jeg ikke har kunnet komme, men har alligevel nydt at
slikke mig. Ja dvs. lige på nær een, der mente at han skulle" gøre sit job
færdig" og fortsatte og fortsatte selv om jeg bad ham stoppe fordi hans
"machoprojekt" ikke ville lykkes uanset hvor længe han fortsatte.

> Hmmm - slet ikke så nemt som det lyder.....

Nej, det er det ikke. Men luk øjnene, tænk på din klitoris og omgivelserne
omkring og MÆRK hvad der sket.

Jeg vil give Nusle helt ret i, at du er nået langt. - Også længere end jeg.
Jeg kan heller ikke tåle direkte berøring af klitoris og har heller aldrig
helt forstået det der andet noget, man kan bruge en håndbruser til.

Men klø på...resten kommer med tiden.,. Pøj pøj

Nette

Fra : Sanne

Dato : 23-10-03 16:25

Hej Henrik