stripper i bigbrother
Fra : Andropov

Dato : 22-10-03 10:20

Nu kommer der en stripper ind i bigbrotherhuset på den fattige side.
Men beboerne får ikke at vide at hun kun skal være der et døgn.
Lidt uretfærdigt for Johnni, fordi så ved han jo ikke at han skal
skynde sig for at få noget på den dumme :)

Fra : Helle

Dato : 22-10-03 14:16

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> Lidt uretfærdigt for Johnni, fordi så ved han jo ikke at han skal
> skynde sig for at få noget på den dumme :)

Undskyld, men hvad er det I ser så spændende i Bigbrother?? første gang de
sendte det, fulgte jeg med men ærlig talt, så synes jeg det er møg kedeligt
og SÅ langt ude nu. Hvad er det der er så godt ved det?

Mvh Helle

Fra : Bo-gsxR

Dato : 22-10-03 15:18

> og SÅ langt ude nu. Hvad er det der er så godt ved det?

det har du selv lige skrevet!

bo

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 22-10-03 16:40

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
kedeligt
> og SÅ langt ude nu. Hvad er det der er så godt ved det?

Det ved jeg såmænd ikke. For mig er det kun lidt bedre end slet ingenting
eller endnu kedeligere tv-programmer. For eksempel så jeg ikke Big Brother i
aftes, fordi jeg syntes, det var langt mere spændende at se "Hvad er det
værd" og "Hammerslag" på DR1. Til gengæld har jeg besøgt Big Brothers
hjemmeside, da jeg alligevel ikke havde så meget andet at lave.

For nogle i dette forum kan det dog være interessant, fordi Michael, som var
med i starten, åbenbart er en god ven af nogle af debattørerne i dette
forum.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 22-10-03 22:11

[Boerge Rahbech Jensen | Wed, 22 Oct 2003 17:40:01 +0200]

>For nogle i dette forum kan det dog være interessant, fordi Michael, som var
>med i starten, åbenbart er en god ven af nogle af debattørerne i dette
>forum.

Jeg "faldet" over Michael forleden, og han overvejer at tage sig sammen
til at komme tilbage til DSS...

Måske han bare skal behøve et vink med en vognstang?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : DaneX

Dato : 22-10-03 22:17

> [...]
kedeligt
> og SÅ langt ude nu. Hvad er det der er så godt ved det?

Det er da meget sjovt at sidde og lave væddemål med vennerne om hvem der er
den næste der giver sig til at tude.
Og man skal som regel aldrig vente særlig længe, for de tuder sgu hele
tiden.

Det er meget muligt at det ikke er helt nemt at være lukket inde i et hus på
den måde, men helt ærligt - det er sgu for meget i år.

De er ved at have tudet mere allerede i denne sæson end de har gjort i de
tidligere år TIL SAMMEN.

Det er virkelig nogle prima eksempler på svage mennesker TV Danmark har
fundet frem til dette års udgave.

/DaneX

Fra : Andropov

Dato : 22-10-03 14:40

Helle skrev:

> [...]

>Undskyld, men hvad er det I ser så spændende i Bigbrother?? første
gang de
>sendte det, fulgte jeg med men ærlig talt,

Men denne her gang er der kommet noget mere fut i det. Nogle af
programplanlæggernes intentioner med programmet er vidst blevet
opfyldt :)

Det kunne være interessant hvis hende stripperen havde fået som opgave
at skulle forføre en af de mandlige beboere :)

Fra : Andropov

Dato : 22-10-03 23:05

danex skrev:

> [...]
der er
>den næste der giver sig til at tude.
>Og man skal som regel aldrig vente særlig længe, for de tuder sgu

Ja, Cathrine tuder da konstant. Desuden troede hun ikke på Sisals
smerter. Mon ikke hun bliver stemt ud næste gang.....

>Det er meget muligt at det ikke er helt nemt at være lukket inde i et
hus på
>den måde, men helt ærligt - det er sgu for meget i år.

Ja, der var også hende som var sur på mic hun tudede også konstant.
Men blev så heldigvis også smidt ud. Ikke blot for hendes tuderi, men
for alle hendes beskyldninger imod mic.

>De er ved at have tudet mere allerede i denne sæson end de har gjort
i de
>tidligere år TIL SAMMEN.

Sisal tuder ikke så meget længere. Men nu fik hun jo også noget godt
kropsmassage "som var godt klaret af en 21 årig knægt som hun sagde"
det hjalp nok lidt på smerterne :)

Fra : PerX ...

Dato : 24-10-03 16:39

In article <df29e838.0310220539.d905af4@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...
> Det kunne være interessant hvis hende stripperen havde fået som opgave
> at skulle forføre en af de mandlige beboere :)

Hov! Jeg kender hende stripperen *g* Weird lille world :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-10-03 14:00

On Fri, 24 Oct 2003 17:38:49 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>In article <df29e838.0310220539.d905af4@posting.google.com>,
>andropov@ofir.dk says...
>
>Hov! Jeg kender hende stripperen *g* Weird lille world :)

hun var faktisk meget sød - men hun skulle nu få rettet den næse til
næste gang hun skal til plastick kerog /kerug ( ?) også måske
afligevel ikke det her med en lille fejl her og der gir mennesker
noget menskeligt over dem der gør dem særligt og det er måske det hele
værd ...

--
Mv.
Bo M Mogensen

Stina Hofmann :"I øvrigt er det vigtigere at have en god røv, for brystmålet kræver at
de kigger op når man går forbi, mens røven kan registreres ud ad
øjenkrogen, mens de stadig fokuserer på skærmen."