pikkens omkreds.. hvad er gennemsnittet?
Fra : Alberich

Dato : 20-10-03 15:02

ja jeg sad lige og kiggede lidt på kondomer og undrede mig over at
forskellen på medium og X-Large kun er 4mm i omkredsen. Længden er den
samme.
Er det meget umormalt hvis en pik er mere end 112mm (XX-Large) i omkreds?

Fra : Babba-Papa

Dato : 21-10-03 03:15

On Mon, 20 Oct 2003 16:02:05 +0200, Alberich <your@email.here> wrote:

> [...]
>samme.
>Er det meget umormalt hvis en pik er mere end 112mm (XX-Large) i omkreds?

Det vil jeg da ikke håbe, for så er min da temmelig unormal (ca. 155mm
i omkreds)

- -
Babba-Papa

Fra : David T. Metz

Dato : 22-10-03 02:11

Alberich skriblede:
> [...]
> samme.
> Er det meget umormalt hvis en pik er mere end 112mm (XX-Large) i

Har du nogensinde haft fingrene eller andre legemsdele i et kondom? Hvis
ikke kan jeg oplyse at det er elastisk, dvs omkredsen på pikken skal være
noget større end 112 mm for at XXL ikke skal glide af i kampens hede.

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923