backup af bookmark liste
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-04-01 18:07

Hej gruppe

Hvordan laver jeg en back up af min bookmark liste?
Jeg bruger MSIE5.0 og skal have slettet mit drev, hvor IE ligger, men jeg
vil gerne bevarer mine bookmarks.

Hilsen
Michael

Fra : Peter Loumann

Dato : 13-04-01 18:24

On Fri, 13 Apr 2001 19:06:52 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<milux@image.dk> wrote:

>Hvordan laver jeg en back up af min bookmark liste?

Tager en kopi af
C:\WINDOWS\Foretrukne
til andet medie. Mappen kan hedde Favorites i stedet for Foretrukne,
afh. af version af Windows og msie. Det kræver muligvis, at du sætter
Stifinder til osse at vise skjulte filer & mapper. Skulle du fare helt
vild, så søg på *.url, så er du ikke i tvivl.

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : Per Sørensen

Dato : 13-04-01 18:29

Nu afhænger det lidt af hvilken version af windows du bruger,men hvis du
søger efter "foretrukne", og kopierer mappen til et andet drev eller
diskette, så er det jo bare at kopiere den tilbage igen når du har
geninstalleret windows.

GINGE

Fra : Roland Hansen

Dato : 13-04-01 20:23

"Michael Lund Sørensen" <milux@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan laver jeg en back up af min bookmark liste?
> Jeg bruger MSIE5.0 og skal have slettet mit drev, hvor IE ligger, men jeg

Hej Michael!

På min maskine ligger de i "c:\windows\foretrukne" og det er den mappe du
skal kopierer over på et andet drev og når du så har formateret og
geninstalleret kan du kopier den tilbage igen.

Roland