Robert og Sissal
Fra : Andropov

Dato : 17-10-03 17:55

Det er sjovt alle tror ikke det holder med Robert og Sissal når de
kommer ud af bigbrotherhuset fordi de har bollet inde i huset.

Er det ikke en form for snerpethed.....

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 17-10-03 18:18

personligt synes jeg bare de er nogen fjolser!

lyt til sissal engang i mellem... hun tror de er på alle forsider.... ha ha
der er jo ingen der skriver om dem! tror mest hun gør det for at blive
berømt! selvom den form for berømmelse de får fra alle de reality shows ikke
er noget de kan bruge til en skid hvis de ikke har talentet! og som det ser
ud indtil nu... så er der 2-3 stykker af dem der er blevet kendte ud af de
500-1000 stykker der har været med i de forskellige shows.... ikke om jeg
gad udstille mig selv som idiot for de dårlige odds!

--
Mvh.

Nikolai R. jensen
www.minvogn.dk
ja min mail addresse er : nospam@minvogn.dk

Fra : Babba-Papa

Dato : 17-10-03 19:01

On Fri, 17 Oct 2003 19:17:35 +0200, "Nikolai R. jensen" <ntrj@cvom.dk>
wrote:

> [...]
>500-1000 stykker der har været med i de forskellige shows.... ikke om jeg
>gad udstille mig selv som idiot for de dårlige odds!

Sådan er der jo nogen, der er.
Der skal nok være nogle stykker, der ville kravle på alle fire i nøgen
tilstand fra Rådhuspladsen til Kgs. Nytorv i en blanding af lort,
glasskår og pigtråd, hvis bare der var kamera på (og en 1 million
kroner på højkant)

- -
Babba-Papa

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 17-10-03 19:32

"Babba-Papa" <2mas-jensenFJERNDETTE@sol.dk> wrote in message
> [...]
> tilstand fra Rådhuspladsen til Kgs. Nytorv i en blanding af lort,
> glasskår og pigtråd, hvis bare der var kamera på (og en 1 million

Fed idé. Det lyder som konceptet på det næste reality-show. Tag patent nu,
og skor kassen!

-Michael.

Fra : Paul

Dato : 17-10-03 21:29

"Nikolai R. jensen" <ntrj@cvom.dk> skrev i en meddelelse

<snip>

> [...]
> 500-1000 stykker der har været med i de forskellige shows.... ikke om jeg
> gad udstille mig selv som idiot for de dårlige odds!

Realityshows af den slags som Big Brother er egentlig meget interessante -
sådan rent filosofisk.
Jeg ser ikke showene selv, synes de er utroligt platte og fuldstændig
smagløse.
Hvad jeg finder interessant er, at der virkelig er et publikum for den slags
tidsspilde.

Iøvrigt... et spørgsmål som altid hærger den filosofiske del af mig er: "Er
realityshows en afspejling af virkeligheden, eller er virkeligheden en
afspejling af realityshows?" ~ "Var det hønen eller ægget, som kom først?"

Et lille OT sidespring.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 18-10-03 02:29

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad jeg finder interessant er, at der virkelig er et publikum for den
slags
> tidsspilde.

Selvfølgelig er der et publikum. Noget skal vi jo spilde tiden med.

> Iøvrigt... et spørgsmål som altid hærger den filosofiske del af mig er:
"Er
> realityshows en afspejling af virkeligheden, eller er virkeligheden en
> afspejling af realityshows?"

Jeg er ikke så filosofisk og mener, at realityshows er en afspejling af
virkeligheden - altså den virkelighed, realityshowet udspiller sig i.

I mine øjne viser showene kun, hvordan de mennesker, der deltager, opfører
sig i præcis de situationer, som showene viser.

Desværre abonnerer jeg kun på grundpakken fra TDC Kabel-tv, så Big Brother
er det eneste reality-show, jeg kan se.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-10-03 19:29

"Nikolai R. jensen" <ntrj@cvom.dk> skrev i en meddelelse

> lyt til sissal engang i mellem... hun tror de er på alle forsider.... ha
ha

Det er ikke givet, hun virkelig tror det. Det er mere sandsynligt, det bare
er en reaktion på, at beboerne er overvåget døgnet rundt og ved, at udvalgte
klip bliver sendt på landsdækkende tv. De kender jo også pressens
opmærksomhed på de tidligere udgaver af Big Brother.

> der er jo ingen der skriver om dem!

Det har beboerne ingen mulighed for at vide.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-10-03 18:03

> [...]
> Det er sjovt alle tror ikke det holder med Robert og Sissal når de
> kommer ud af bigbrotherhuset fordi de har bollet inde i huset.

Nej, det har ikke noget at gøre med snerpethed. Det har noget at gøre med,
at Big Brother varer længere end en gennemsnitlig forelskelse.

Eller skrevet på en anden måde: Chokoladeis smager (efter min smag) godt,
men hvis man altid spiser chokolade-is, bliver det hurtigt så vammelt, at
man ikke kan tåle synet af chokolade-is.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 18-10-03 15:23

In article <df29e838.0310170855.548d11b@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...
> Det er sjovt alle tror ikke det holder med Robert og Sissal når de
> kommer ud af bigbrotherhuset fordi de har bollet inde i huset.

Hver gang jeg zapper fordi har hun travlt med at fortælle en af de andre
at Robert ikke er hendes type og at hun bare fjanter med ham. Det lyder
sgu da ikke noget at bygge på.

Desuden er der det med at attraktiviteten stiger for de fleste når
udvalget bliver mindre. (Dvs hvis der kun var fyre der inde og de var der
længe nok ville de sgu nok også hoppe på hinanden *G*)

> Er det ikke en form for snerpethed.....

Det kan jeg ikke se uden at du kommer med nogle definitioner på
snerpethed *G*

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-10-03 17:54

On Sat, 18 Oct 2003 16:23:25 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> [...]
>
>Hver gang jeg zapper fordi har hun travlt med at fortælle en af de andre
>at Robert ikke er hendes type og at hun bare fjanter med ham. Det lyder

Ohh du ved en ting med yngere kvinder er hvad de sige rnoget andet er
sgu hvad de gør :) ???

jeg tror hvis man skal begribe en ynger kvinde så skal man ku tolke
stemninger !!

>Det kan jeg ikke se uden at du kommer med nogle definitioner på
>snerpethed *G*

nej jeg synes da nu også det virker cool ....?

--
Mv.
Bo M Mogensen

Stina Hofmann :"I øvrigt er det vigtigere at have en god røv, for brystmålet kræver at
de kigger op når man går forbi, mens røven kan registreres ud ad
øjenkrogen, mens de stadig fokuserer på skærmen."

Fra : PerX ...

Dato : 19-10-03 16:43

In article <gtr2pv07jppvpvd7ee6pun44gh53skd5oe@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> Ohh du ved en ting med yngere kvinder er hvad de sige rnoget andet er
> sgu hvad de gør :) ???

Nej jeg ved det ikke, men hvis du siger det :)

> jeg tror hvis man skal begribe en ynger kvinde så skal man ku tolke
> stemninger !!

Jeg skriver de straks ned! *G*

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-10-03 17:48

On 17 Oct 2003 09:55:00 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Det er sjovt alle tror ikke det holder med Robert og Sissal når de
>kommer ud af bigbrotherhuset fordi de har bollet inde i huset.
>
>Er det ikke en form for snerpethed.....

måske men hwa holder når man er 20 & 21 ?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 18-10-03 19:16

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> måske men hwa holder når man er 20 & 21 ?

Bliver mange parforhold ikke netop etableret i den alder?

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-10-03 19:39

On Sat, 18 Oct 2003 20:15:49 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

>Bliver mange parforhold ikke netop etableret i den alder?

nogen få men de seriøse er først omkring de 30 ....27-33 vil jeg
tro...